Неділя, 28.04.2024, 18:43
                      Психологічна служба системи освіти Херсонської області
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 84
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчання з вивчення теорії, методологіїта технології супервізування в індивідуальному та груповому сеттінгу
Інформація | 15.08.2019, 15:38

ЛЬВІВСЬКИЙ ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ ІНСТИТУТ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я
ТЕОРЕТИКО-СУПЕРВІЗІЙНИЙ ПРОЕКТ «ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА СУПЕРВІЗУВАННЯ»
 
 Зміст проекту –вивчення теорії, методологіїта технології супервізування в індивідуальному та груповому сеттінгу, супервізія супервізорських випадків, тренінг навиків супервізування.
 До участі в проекті запрошуються психотерапевти різних психотерапевтичних напрямків, які мають освітній рівень супервізора, тренера (навчаючого терапевта) або ко-терапевта (ко-тренера).
 Завершення проекту не є повною супервізорською освітою, йдеться про підвищення рівня кваліфікації учасників.
 Разом з тим, участь у проекті відповідає одній із вимог УСП до освітнього рівня супервізора: «мають завершений тренінг з супервізії або його еквівалент»http://usp.inf.ua/documentation/43-polozhennya-pro-reiestr-diiuchykh-psykhoterapevtiv-treneriv-navchalnykh-hrup-ko-treneriv-sposterihachiv-supervizoriv)
 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Семестр
Тема та зміст
Кількістьакадемічних годин
І
Вступ до супервізування: чим є супервізія, сеттінг в супервізії. Завдання, роль, позиція супервізора.
8 – теорія
8 – супервізія
 
ІІ
Поняття «паралельних процесів». Виникнення паралельних процесів в ході супервізування, технологія роботи з ними.
 
8 – теорія
8 – супервізія
ІІІ
Проективна ідентифікація в супервізорській практиці. Ревері та холдинг у практиці супервізування.
8 – теорія
8 – супервізія
 
ІV
Особливі випадки в практиці супервізування. Частина 1. Супервізування випадків негативного перенесення та контрперенесення, деструктивних процесів в групі
8 – теорія
8 – супервізія
 
V
Особливі випадки в практиці супервізування. Частина 2. Супервізування випадків еротичного та еротизованого перенесення та контрперенесення
8 – теорія
8 – супервізія
 
Питання етики в супервізорській практиці
8 – теорія
8 – супервізія
 
 
 
РАЗОМ ГОДИН ТЕОРІЇ ТА СУПЕРВІЗІЇ
 
48 – теорія
48 - супервізія
 
Організаційна рамка
Проект складається з 6-ти семестрів з частотою 3 семестри на рік. Кожен семестр триває 2 дні, включає лекції та супервізії.
 
 Наукові керівники проекту;
Елізабет Зандер/ ElisabethSander– психоаналітик, груповий психоаналітик, супервізор Швейцарського психоаналітичного товариства, психоаналітик Міжнародної психоаналітичної асоціації.
Проф.  Олександр Фільц- навчаючий психоаналітик, супервізор Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української спілки психотерапевтів.
 
Початок проекту заплановано на листопад-грудень 2019р.р., точна дата буде визначена після формування навчальної групи.
Локація: Львів
Для реєстрації та із запитаннями звертатися:
    Мединська Юлія, 050 86 87 717, yukia@ukr.net
Додав: Ripo |
Переглядів: 271 | Розміщено до: 15.09.2019 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz