| 
| Статистика |  |  |  |  | 
 Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |  |  | | 
	У категорії матеріалів: 130Показано матеріалів: 1-10
 
 
 
			| Для забезпечення формування у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, пропонуємо рекомендації щодо організації роботи за комп’ютером без шкоди для здоров'я під час карантину. 
 | 
 
			| Метою даних методичних рекомендацій є висвітлення шляхів щодо соціально-психологічного супроводу учасників освітнього процесу під час вимушеного призупинення занять, спричиненого масовим розповсюдженням інфекційних захворювань.  | 
 
			| Психологічний супровід здобувачів освіти в процесі підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання в умовах карантину / укладачі: Мартиненко А.Л., Онацко С.В., Лобода О.М., Бородкина І.В., КістрінВ.П..  – Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2020. – 38 с.  | 
 
			| Психологічний супровід здобувачів освіти в процесі підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання та предметних олімпіад / укладачі: Онацко С.В., Лобода О.М., Бородкина І.В., Кістрін В.П.; за ред. А.Л.Мартиненка.  – Херсон : КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти", 2018. – 85 с. | 
 
			| Укладачі: В.В.Соценко, О.Г.Лісниченко, А.Л.Мартиненко. Рекомендовано до друку на засіданні кафедри теорії і методики виховання, психології та інклюзивної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (протокол №  6 від 18.12.2019 р.) | 
 
			| За матеріалами Курасової Н.А., практичного психолога Кам’янського навчально – виховного комплексу «загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»   | 
 
			| Матеріал головного наукового співробітника Українського науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи НАПН України Рибалка В.В.  | 
 
			| Від 18.05.2018 № 1/11-5480 | 
 
			| За матеріалами Димитрової Є.В., психолога Головного управления ДСНС в Херсонській області | 
 
			| За матеріалами міського методичного кабінета при  Управлінні освіти Херсонської міської ради | 
 | 
 |  |