Мета : формувати вміння працювати в групі, усвідомлювати важливість прийняття свого «Я» з усіма достоїнствами й недоліками, виховувати у
учнів розуміння того, що багато залежить від їх особистої поведінки.
Задачі:
1. відпрацювання
навичок впевненої поведінки та саморегуляції;
2. всебічний аналіз сильних і слабких сторін особистості учасника, спрямований на формування відчуття внутрішньої стійкості й довіри до
самого себе;
3. оволодіння психотехнічними прийомами, спрямованими на створення
позитивного образу «Я».
Обладнання: аркуші формату А1, маркери, текст на фліп-чарті «Риси людини, яка приймає себе», плакат
«Правила», аркуші формату А-4, ручки, олівці, ватман, фломастери, скотч, текст на фліп-чарті
«10 якостей, важливих для міжособистісних відносин».
Методи і прийоми: робота в малих групах, робота в парах,
мозковий штурм, дискусії, анкетування,
коло ідей. тренінгові вправи.
Термін проведення -1,5 год. |