Середа, 29.01.2020, 14:36
    Психологічна служба системи освіти Херсонської області                                                                                                        
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Нормативно-правові документи [99]
На допомогу соціальному педагогу [92]
На допомогу практичному психологу [125]
Інклюзивна освіта [67]
Помічник керівника [23]
Міні-чат
Оцініть наш сайт
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 72
Релаксація
Музика для релаксу
Опитування
Чи любите Ви свою роботу?
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » На допомогу соціальному педагогу

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ БЕСІДИ, ВСТАНОВЛЕННЯ КОНТАКТНИХ ВІДНОСИН З ПІДЛІТКАМИ
[ Викачати з сервера (13.2 Kb) ] 08.05.2013, 11:47

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ БЕСІДИ, ВСТАНОВЛЕННЯ КОНТАКТНИХ

ВІДНОСИН З ПІДЛІТКАМИ.

1.     Спокійний, доброзичливий тон.

2.     Починати розмову на нейтральну тему, ставлячи запитання таким чином, щоб підліток, відповідав "Так", "Згоден".

3.     Порушити розмову на потрібну тему, як би випадково, обговорити те що трапилось, підкресливши, що минулого не зміниш, а майбутнє попереду  - воно в твоїх руках.

4.     Коректно висловити співчуття з приводу ситуації, що склалася.

5.     Знайти можливість поділитись чим-небудь дуже особистим - це зближує).

6.           Виразити, не пов'язуючи, "можливість допомогти, якщо потрібно.

7.           Ні в якому разі не зійти на нотацію осудження.

8.           Знайти можливість порадитись з підлітком з якого-небудь питання і уважно, серйозно вислухати пораду та навіть погодитись.

9.           При  повторній  бесіді  поступово  перейти  на  «Ми». Ми  зробимо,  ми подивимось, ми подумаємо разом.

10.                        Намагайтесь не розтягувати перші бесіда з підлітком, не нав'язуйте йому себе, зробіть так, щоб він чекав наступної зустрічі.

11.   Не спішіть виконувати його прохання і доручення (підлітки намагаються з нашої зустрічі знайти вигоду, вони нерідко вимагателі.

12.                        При учнях ніколи нічого не записувати, а після    зустрічі заповніть щоденник психолого-педагогічних спостережень.


Категорія: На допомогу соціальному педагогу | Додав: Ripo
Переглядів: 1480 | Завантажень: 255 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Міністерство освіти і науки України 
Херсонська академія неперервної освіти 
Управління освіти і науки ХОДА
Психологічна служба України
МОН-психологічна служба
Національна експертна комісія з питань моралі
Національна асамблея інвалідів України
Facebook

Новини МОН
Погода

Copyright MyCorp © 2020Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz