Понеділок, 29.04.2024, 05:58
                      Психологічна служба системи освіти Херсонської області
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [114]
Міні-чат
Наше опитування
Чи любите Ви свою роботу?
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

« 1 2 ... 11 12 13

Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПНУ завершив пілотний проект інформаційно-освітньої протиалкогольної програми "Сімейна розмова", який здійснювався у семи регіонах України серед учнів 7 класів та їхніх батьків. За цією ж методикою центр планує розробити загальнодержавну програму протидії алкоголізації неповнолітніх. Про це прес-конференції в УКРІНФОРМі у вівторок заявив директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПНУ Віталій Панок.

"Ми плануємо цьогоріч підготувати матеріали для 8-го класу і провести їх апробацію, продовжити апробацію на 7-му класі і розробити проект загальнонаціональної програми, яка була б спрямована на протидію алкоголізації неповнолітніх. Ми хотіли б, щоб ця програма охоплювала всю країну", - сказав він.

В.Панок розповів, що пілотний проект програми "Сімейна розмова" був розроблений Українським науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи НАПНУ спільно з Інститутом інноваційних технологій та Всеукраїнською наркологічною асоціацією. Участь у ньому взяли 11430 учнів сьомих класів з 188 шкіл Києва, Львова, Чернігова, Харкова, Миколаєва, Донецької і Запорізької областей. Семикласники були обрані тому, що саме на цей вік в Україні здебільшого припадає перше знайомство підлітків із спиртними напоями.

Для педагогів фахівці центру розробили спеціальні методичні рекомендації, а для дітей та батьків - робочі зошити із завданнями, які вони мали виконувати разом. "Ми спробували поєднати зусилля батьків, педагогів і дітей щодо розв'язання проблеми вживання алкоголю", - зазначив В.Панок.

Він повідомив, що основні постулати, які намагалися донести до цільової аудиторії організатори проекту, полягали в тому, що відповідно до законодавством вживання алкоголю дітям до 18 років заборонено, що знайомство з алкоголем слід відкласти на якомога старший вік, що між сильно- і слабоалкогольними напоями немає ніякої різниці, оскільки будь-який алкоголь є шкідливим для організму і дорослої, і молодої людини.

Для пропаганди цих меседжів були обрані інтерактивні заняття, рольові ігри тощо. За словами В.Панка, у результаті реалізації проекту вдалося посилити негативне ставлення цільової групи до вживання алкогольних напоїв і зменшити легковажне - до слабоалкогольних.

Відповідаючи на запитання журналістів, він зазначив, що загальнодержавна програма протидії алкоголізації неповнолітніх планується як великий соціальний проект, вона не потребує додаткового фінансування. Кошти потрібні лише на видання методичних матеріалів, що може бути здійснено за гроші державного чи місцівевого бюджетів або спонсорів, підсумував В.Панок.

Надія Юрченко, КИЇВ. 11 жовтня 2011 року.

Категорія: Новини | Переглядів: 524 | Додав: Ripo | Дата: 27.02.2013 | Коментарі (0)

Шановні колеги!

 

Психологи скаржаться, що немає програм, які б були рекомендовані до використання. Починаємо працювати над цим питанням.

Методичний посібник «Психологічний супровід ліворуких дітей в умовах навчального закладу».

Формат друку: А5, 90-110 стор. (буде уточнено при верстці)

Автор: І. Чикунова, психолог ДНЗ

Посібник містить як теоретичний матеріал щодо особливостей ліворуких дітей, так і корекційно-розвивальну програму для дітей 5-6 років життя «Заняття з ліворукими дітьми». Матеріал програми спрямований не лише на врахування особливостей таких дітей у роботі психолога, а й на розвиток просторової орієнтації, загальний розвиток моторики, підготовку до письма, розвиток психічних функцій у дитини.

Дана програма рекомендована у якості інструментарію практичного психолога по роботі з ліворукими дітьми.

Посібник рецензовано науковцями і практиками та визнано як такий, що рекомендований до використання спеціалістами психологічної служби системи освіти (рецензії додаються). Посібник було подано для експертизи до Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи за результатами якої складено відповідний висновок.

Посібник рекомендовано для практичних психологів ДНЗ та психологів, які працюють з дітьми 1-ших класів.

Тема актуальна, лягає в концепцію роботи в умовах інклюзії.

Програма отримала експертний висновок УНМЦ, а тому може бути використана у будь-якому навчальному закладі.

Прошу вас максимально донести інформацію до відома психологів та сформувати замовлення (можливо буде цікава корекційним педагогам, логопедам, дефектологам)

Ціна посібника – 20 грн.

Зважаючи на те, що після придбання районами матеріалів попит на продукцію зростає – можете зробити ще заявку на збірник діагностичних методик «Психологу для роботи. Діагностичні методики» (в наявності вже немає) та «КРЕАТИВ-2: ЕМОЦІЇ, СТАНИ, НАСТРІЙ, ПОЧУТТЯ», але не факт, що заявки буде розглянуто так швидко, як в попередній раз (потрібна велика кількість заказу для оформлення його пересилки, невелику кількість ми замовляти не можемо, а довгий час лежати у нас література теж не може, якщо замовимо більше, ніж ви замовите – треба швидко повертати кошти)

Просимо вас до 27 лютого відіслати на нашу адресу (kherson21@ukr.net) заявки на придбання даної продукції із вказанням  ваших контактних даних.

 

Категорія: Новини | Переглядів: 779 | Додав: Ripo | Дата: 21.02.2013 | Коментарі (0)

До уваги керівників психологічних служб обласного, районного, міського рівнів, практичних психологів, соціальних педагогів.

 

На виконання пунктів Наказу МОНМолодьспорту України "Про затвердження Плану заходів Міністерства щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року" від 03.08.12 №888, та на численні запити з місць, Українським НМЦ практичної психології і соціальної роботи, Одеською обласною групою медіації, Регіональним осередком Всеукраїнської Фундації «Захист Прав Дітей» в Київські області та СПД ЛУЦЕНКО, пропонується програма підготовки медіаторів (координаторів Шкільних служб порозуміння) для системи освіти.

Впровадження програм медіації є одним з найефективніших сучасних технологій щодо формування відповідального ставлення у дітей за власні вчинки, профілактики конфліктів і злочинності в середовищі дітей і підлітків.

 

Мета курсу: навчання психологів, соціальних педагогів, класоводів та класних керівників навичкам і технологіям конструктивного вирішення конфліктів – медіації.

Медіація – це конструктивний метод вирішення конфліктів із залученням посередника (медіатора), який веде переговори між конфліктуючими сторонами таким чином, що вони самостійно знаходять таке рішення, яке їх обох задовольняє  Переговори медіатор проводитиме на засадах співробітництва та сумісного пошуку рішення.. Остаточна відповідальність за рішення, на відміну адміністративного рішення., де адміністратор приймає рішення и контролює його виконання, на самих сторонах конфлікту.

Медіація функціонує на всіх рівнях, вона сприяє зміні підходу до побудови процесу спілкування між учасниками навчально-виховного процесу, у тому числі спілкування між учнями та педагогами. 

Програма навчання знайомить слухачів з актуальними питаннями сучасної конфліктології, розширює простір щодо розуміння конфлікту, шляхів його вирішення. Вона спрямована на навчання конструктивним методам  взаємодії у конфліктних ситуаціях, сприяє формуванню навичок співпраці в процесі вирішення спорів, навчає  медіації.

 

Повний курс навчання складатиметься з 3-ох триденних семінарів.

1-й семінар  за темою «Конфлікт. Конструктивні способи розв’язання конфлікту в умовах навчального закладу. Вступ до медіації» (сертифікат  про проходження навчання);

 

Після 2-го семінару «Основи і навички медіації» учасники отримають сертифікат про навчання і можливість проводити медіацію самостійно та впроваджувати програми примирення в умовах навчального закладу;

 

Внаслідок 3-го семінару сертифікат про навчання і проходження тренінгу для тренерів.

 

Навчання спеціалістів передбачає моніторинг і супервізію на початкових етапах впровадження медіацій у навчальному закладі.

Навчання проводяться на комерційній основі: плата за кожен етап становить 460 грн. з учасника за 3 повні дні роботи (155 грн. в день). Кількість учасників для груп 35 осіб. (зменшення кількості учасників можливо, але це впливає зростання ціни для кожного учасника)

До участі у другому етапі навчання допускаються виключно спеціалісти, які пройшли перший етап навчання.

Перший виїзний семінар  - за погодженням із замовником. Можлива оплата по безготівковому розрахунку.

Заявки на навчання від області (району, міста) подавати на ел адресу: kherson21@ukr.net  до 5 березня 2012 р.

Контактна особа: Артем Леонідович Мартиненко, т.м. 095-287-05-87.
 
Додаткова інформація:
На даному етапі ми формуємо групи - від чого залежить час і місце проведення навчання. Можливий варіант проведення семінарів і в нашій області – теж залежить від кількості заявок на навчання. 

Категорія: Новини | Переглядів: 594 | Додав: Ripo | Дата: 21.02.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-123
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz