Вівторок, 31.12.2024, 01:35
                      Психологічна служба системи освіти Херсонської області
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Нормативно-правові документи [106]
На допомогу соціальному педагогу [95]
На допомогу практичному психологу [130]
Інклюзивна освіта [67]
Помічник керівника [24]
Міні-чат
Наше опитування
Чи любите Ви свою роботу?
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

План профілактичної роботи з учнями «групи ризику».
[ Викачати з сервера (46.5 Kb) ]08.05.2013, 11:27

План

профілактичної роботи з учнями «групи ризику».

 

№ з/п

Зміст роботи

Термін проведення

З ким проводилась

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

Виявлення дітей, що мають труднощі в навчанні, проблеми у поведінці й ознаки емоційних розладів як можливої «групи ризику» містять:

¾    бесіди з класними керівниками і вчителями-предметниками;

¾    спостереження у класах;

¾    тестування, соціометричне обстеження, аналіз анкет школярів.

 

Оновлення списків дітей з девіантною поведінкою (на обліку та " групи ризику ”) та асоціальних сімей.

 

Робота із учнями з девіантною поведінкою:

¾    Психодіагностика особливостей особистості:

  1. вивчення самооцінки (тест Дембо - Рубінштейн);
  2. вивчення міжособистісних стосунків («Малюнок сім’ї», «Дім. Дерево. Людина», «Кактус», соціометрія);
  3. вивчення особливостей особистості («Акцентуації характеру О.О.Зворикіна», «Визначення агресивності Басса – Даркі», «САН»);

¾    аналіз результатів обстеження, складання рекомендацій для класних керівників, батьків;

¾    відпрацювання спільних із класним керівником та батьками стратегій роботи з дитиною;

¾    індивідуальне консультування дітей з девіантною поведінкою.

 

Робота з батьками:

¾    відвідування батьків удома;

¾    індивідуальне консультування: рекомендації з оптимізації стосунків батьків і дітей, зміни, у разі потреби, стилю виховання,

 

Робота з вчителями:

¾    вибір індивідуального педагогічного стилю спілкування з кожною дитиною;

¾    зниження вимог до виконання навчальної програми;

¾    заохочення до позашкільної діяльності, створення «ситуації успіху »;

¾    індивідуальні бесіди і консультації з педагогами за результатами тестувань, спостережень.

 

Ведення карток індивідуального спостереження дітей з девіантною поведінкою та " групи ризику ”.

 

 

 

 

вересень

 

протягом року

протягом року

 

 

вересень

протягом року

 

 

протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

 

 

 

протягом року

 

 

 

 

вчителя

 

учні

учні

 

 

 

 

 

 

учні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

батьки

 

 

 

 

 

 

вчителя

 

 

Категорія: На допомогу практичному психологу | Додав: Ripo
Переглядів: 4236 | Завантажень: 462 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz