П`ятниця, 27.12.2024, 09:06
                      Психологічна служба системи освіти Херсонської області
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 84
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Новини [112]
В даному розділі ми розміщуємо новини, оголошення та пропозиції від наших колег і друзів щодо психологічних подій, акцій, навчальних тренінгів тощо

Кожного року більше 1 000 000 людей в Україні страждають від різних форм насильства саме у своїх родинах. А до спецслужб звертається лише 10% жертв.
Але #ТиМожешЦеЗупинити.
Разом з Координатором проектів ОБСЄ в Україні EdEra запускає освітній проект з протидії домашньому насильству — «ДІМ (НЕ)БЕЗПЕКИ». Його амбасадорами є  Андрій Куликов, Віта Чигрина, Катерина Бабкіна та Роман Вінтонів. Підписуйся на новини проекту тут.
Долучайся до проекту та будь його амбасадором(кою), щоб усі мали свій #ДімБезпеки. Адже жодна людина не заслуговує на насильство.
Інформаційні партнери «ДІМ (НЕ)БЕЗПЕКИ»:
«Новое Время» — український тижневик і новинний сайт.
«Platfor.ma» — незалежний інтернет-журнал про інновації та культуру.
«BigMedia» — Найбільша агенція з продажу зовнішньої реклами в Україні.Тест «Що для тебе насильство?».
Він допоможе тобі виявити ознаки насильства у сім’ї та дізнатись, як відрізнити агресію від конфлікту.
Лист «Розповісти історію».
Ти можеш цілком анонімно розказати нам свою історію, якщо ти став(ла) жертвою або свідком домашнього насильства. Це допоможе тобі та іншим не лише дізнатися про проблему, але й, можливо, наважитися говорити про неї та навіть боротися з нею.
Інтро проекту «Домашнє насильство: факти та цифри».
Скільки людей страждають від насильства та чому ми його толеруємо?
Блок 1 «Форми домашнього насильства».
Які ознаки насильства у сім'ї та як відрізнити агресію від конфлікту
Блок 2 «Причини та наслідки насильства».
Одні стають кривдниками, інші — жертвами: чому це відбувається та до чого призводить.
Блок 3 «Як допомогти?».
Алгоритм допомоги постраждалим та механізм покарання кривдника.
Інформаційний блок «Допомога жертвам».
Якщо тобі або твоїм знайомим потрібна допомога, ми зібрали контакти спеціалістів, які можуть допомогти.

Пройти навчання можна за посиланням.

Новини | Переглядів: 349 | Дата: 19.08.2019 | Коментарі (0)

    Шановні колеги - дитячі психотерапевти та всі зацікавлені глибше знати основи дитячої психіатрії та психотерапії.
Запрошуємо Вас взяти участь в навчальному проекті з пропедевтики дитячих психічних розладів.
 Курс має 6 блоків. 120 годин.  Триває п’ятниця-субота-неділя.
В неділю супервізійний день.
Початок навчання – 20-21-22 вересня 2019 року.
Заняття будуть проводитись за адресою м. Львів, вул. Дністерська 27, Дитячий центр здоров`я ім.. Анни Мазуренко.
Координатор проекту Мар`яна Нартікова (контактний телефон 067 70 77 944)
 
Теми семінарів
Тема 1.Норми розвитку: пренатального періоду, немовлячий вік, дитячий та підлітковий вік. Збір анамнезу.
Тема 2.Дитячо-материнські стосунки та їх розлади.
 Теорії пренатального розвитку, динаміка формування плода,  інтрапсихічне та інтерперсональне у розвитку плода ( Барбара Якель,Станислав Гроф, О́ттоРа́нк, Алисон Хантер, Шерли Уорд…).
Особливості інтерперсональних стосунків плода та матері та їх вплив на психічний розвиток дитини.
Біндунг.Материнська депривація та її наслідки.
Тема 3.Вікові особливості психопатології дітей та підлітків. Психопатологічні  синдроми та їх класифікація в дитячому віці. Затримка психічного та мовного розвитку. Органічні розлади  головного мозку у дитячому віці. Розумова відсталість. Діагностика та методична робота.
Тема 4.Психіатрія немовлят (поганий догляд та насильство в ранньому віці, проблеми з харчування та вагою)
 Тема 5.Розлади пов`язані з розвитком (розумова відсталість, розлади аутичного спектру та дитячий аутизм, порушення формування шкільних навичок, порушення розвитку мови). Генетичні захворювання.
Тема 6.Розлади особистості
Тема 7.Постравматичний стресовий розлад  та його прояви у дитячому, підлітковому,юнацькому віці.
Тема 8.Екстерналізуючі розлади ГРДУ, опозиційно-виклична поведінка, розлади поведінки).
Тема 9.Розлади настрою (депресія у дітей та підлітків, біполярний розлад у дітей та підлітків, деструктивний розлад дисригуляції настрою, суїцид та сапопошкодження, розлади потягів).
Тема 10.Тривожні розлади (тривожні та фобічні розлади у дітей та підлітків, природа, розвиток, сепараційна тривога, обсесивно-компульсивний розлад, гострі та хронічні реакції на стрес у дітей та підлітків, селективний мутизм).
Тема 11.Неврози у дітей ( конверсійний розлад, розлади сну, енурез, енкопорез, тіки, заїкування, синдром Туретта, ).
Тема 12.Розлади пов`язані із вживанням психоактивних речовин. Проблеми з використанням інтернету та гаджетів. Розлади поведінки.Патологічні звички у дітей.
Тема 13.Інші розлади ( діти з нетиповим гендерним розвитком, межові розлади розвитку, шизофренія та інші психотичні розлади, розлади психосексуального розвитку у дітей, підлітків та юнацтва).
Тема 14.Психози у дітей, підлітків, та юнацтва.
Тема 14.Психіатрія та педіатрія (соматоформні розлади, епілепсія, СНІД)
Тема 15.Розлади, пов`язані із   споживанням їжі (булемія, анорексія, адіпозітас, орторексія).
Тема 16.Психосоматичні розлади у дітей, підлітків та юнацтва - особливості, час, вік, мода…
Тема 17. Підсумковий іспит

Новини | Переглядів: 382 | Дата: 15.08.2019 | Коментарі (0)

    "Тепер хвороба більше не відтворює того, що відбувається з людиною в цілому, а лише те, що відбувається з її органами... Тому первинна і природня місія лікаря, підхід до хвороби як до цілого, заміняється дрібними завданнями локалізації та ідентифікації хвороби з віднесенням її до вже встановленої групи захворювань... Проникливе, творчо синтезоване розуміння лікаря стає все менш і менш необхідне для діагнозу..."
 (Стефан Цвейг "Зцілення духом", 1931р.)

 Дорогі колеги!
 Радо запрошуємо психологів, психіатрів, психотерапевтів, лікарів загальної практики до участі в новому освітньому чотирирічному проекті "Психосоматична медицина - мистецтво можливого".
 Проект має на меті поглибити та інтегрувати знання в царині психосоматичної медицини з опорою не тільки на найновіші психодинамічні концепції але й через візію останніх наукових досліджень з нейробіології, нейрофізіології та інших вузькоспеціалізованих галузей медичної науки та психології.
 Семінари в рамках проекту відбуватимуться тричі на рік і триватимуть два дні (вікенд).  Формуються 2 закриті супервізійні рупи.
 Участь в семінарі сертифікується.
 Перший семінар проекту "Невимовність психосоматики через мову психоаналізу" відбудеться 21-22.09.19 за участю:
 Проф. Еви Кобилінської-Дейє - навчаючого психоаналітика та супервізора DPV / IPA, доцента Франкфуртського психоаналітичного інституту, інтернаціонального психоаналітичного університету (м.Берлін), Польської Академії наук (м.Варшава), навчаючого психоаналітика Інституту Анни Фройд (м.Лондон), науковця в сфері культури та філософії.
 Клінічні та дослідницькі інтереси:
 Психоаналіз в контексті сучасної культури, психоаналітична епістема, психоаналіз і герменевтика, історія психоаналізу, фокальна терапія, травма, психоаналіз і філософія.
Численні публікації на ці теми, поміж них: "Фройд і швидкоплинна сучасність", "Майбутнє психоаналізу-психоаналіз майбутнього", "На шляху до психоаналізу з Жаком Дерріда", " Моватіла та голоси мовчання", "Від плоті до фантазматичного тіла - рух, дотик, фантазія".
Др.мед. Вольфганга Дейє - психоаналітика DPV / IPA, навчаючого психоаналітика DGPT (Німецька спільнота психоаналізу, психосоматики і психотерапії), групового психоаналітика та супервізора (психосоматичні та психіатричні клініки), лікаря-психосоматика з 20-річним досвідом клінічної роботи в психосоматичній клініці при університеті імені Йоганна Вольфганга Гьоте під керівництвом Ставроса Менцоса.
 Програма семінару:
 
 21.09.2019, Субота
 
 9.00-9.30    - Реєстрація
 9.30 -11.00 - Доповідь 1: Вступ до модерної психосоматики. Психосоматогенні порушення vs. психоневротичні порушення з клінічними прикладами.
 11.00 -11.30 - Перерва
 11.30 -13.00 - Доповідь 2, дискусія: Психоаналітичні стратегії в лікуванні психосоматичних пацієнтів. Клінічні приклади.
 13.00 -14.00 - Перерва
 14.00-15.30 - Супервізія
 15.30 -16.00 - Перерва
 16.00 -17.30 - Супервізія
 
22.09.2019,  Неділя
 
 9.30 -11.00 - Доповідь 3: Невимовне мовою психоаналізу (психоаналітична робота з безмовною пацієнткою).
11.00-11.30  - Перерва
11.30.-13.00 - Доповідь 4, дискусія: Психоаналітична фокальна терапія та сценічне розуміння.
13.00 -14.00 - Перерва
14.00-15.30 - Супервізія
15.30 -16.00 - Перерва
16.00 -17.30 - Супервізія

Попередня реєстрація на проект обов’язкова!
 Заповнені анкети приймаються до 31 серпня!
 Львів, Місце проведення "Патріарший дім", за адресою Львів, вул. Хуторівка, 35б. Детальніша інформація за адресою http://patriarshyi.com.ua/
Конт. телефони:
Галина Бущак, менеджер проекту (+38097-344-45-85)
Звенислава Кечур, керівник проекту (+38050-371-38-15)

Новини | Переглядів: 318 | Дата: 15.08.2019 | Коментарі (0)

ЛЬВІВСЬКИЙ ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ ІНСТИТУТ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я
ТЕОРЕТИКО-СУПЕРВІЗІЙНИЙ ПРОЕКТ «ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА СУПЕРВІЗУВАННЯ»
 
 Зміст проекту –вивчення теорії, методологіїта технології супервізування в індивідуальному та груповому сеттінгу, супервізія супервізорських випадків, тренінг навиків супервізування.
 До участі в проекті запрошуються психотерапевти різних психотерапевтичних напрямків, які мають освітній рівень супервізора, тренера (навчаючого терапевта) або ко-терапевта (ко-тренера).
 Завершення проекту не є повною супервізорською освітою, йдеться про підвищення рівня кваліфікації учасників.
 Разом з тим, участь у проекті відповідає одній із вимог УСП до освітнього рівня супервізора: «мають завершений тренінг з супервізії або його еквівалент»http://usp.inf.ua/documentation/43-polozhennya-pro-reiestr-diiuchykh-psykhoterapevtiv-treneriv-navchalnykh-hrup-ko-treneriv-sposterihachiv-supervizoriv)
 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

Семестр
Тема та зміст
Кількістьакадемічних годин
І
Вступ до супервізування: чим є супервізія, сеттінг в супервізії. Завдання, роль, позиція супервізора.
8 – теорія
8 – супервізія
 
ІІ
Поняття «паралельних процесів». Виникнення паралельних процесів в ході супервізування, технологія роботи з ними.
 
8 – теорія
8 – супервізія
ІІІ
Проективна ідентифікація в супервізорській практиці. Ревері та холдинг у практиці супервізування.
8 – теорія
8 – супервізія
 
ІV
Особливі випадки в практиці супервізування. Частина 1. Супервізування випадків негативного перенесення та контрперенесення, деструктивних процесів в групі
8 – теорія
8 – супервізія
 
V
Особливі випадки в практиці супервізування. Частина 2. Супервізування випадків еротичного та еротизованого перенесення та контрперенесення
8 – теорія
8 – супервізія
 
Питання етики в супервізорській практиці
8 – теорія
8 – супервізія
 
 
 
РАЗОМ ГОДИН ТЕОРІЇ ТА СУПЕРВІЗІЇ
 
48 – теорія
48 - супервізія
 
Організаційна рамка
Проект складається з 6-ти семестрів з частотою 3 семестри на рік. Кожен семестр триває 2 дні, включає лекції та супервізії.
 
 Наукові керівники проекту;
Елізабет Зандер/ ElisabethSander– психоаналітик, груповий психоаналітик, супервізор Швейцарського психоаналітичного товариства, психоаналітик Міжнародної психоаналітичної асоціації.
Проф.  Олександр Фільц- навчаючий психоаналітик, супервізор Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української спілки психотерапевтів.
 
Початок проекту заплановано на листопад-грудень 2019р.р., точна дата буде визначена після формування навчальної групи.
Локація: Львів
Для реєстрації та із запитаннями звертатися:
    Мединська Юлія, 050 86 87 717, yukia@ukr.net
Новини | Переглядів: 312 | Дата: 15.08.2019 | Коментарі (0)

  Обучение проходит в форме шести трехдневных тематических сессий и одной сертификационной сессии на протяжении 1,5 лет (210 часов). Специализация включает теоретическую и практическую подготовку, личную терапию, работу в качестве терапевта и супервизию. Специализация завершается выпускным мероприятием – сертификацией. Для сертификации представляется письменная работа с описанием случая и реферат (по выбранной участником теме). Программа этого курса отличается нововведением, о котором вы узнаете на первой сессии. Основным фокусом внимания будет исследование феноменологических процессов людей с психосоматическим симптомом/болезнью.
  По окончании программы курса участники получат сертификат Всеукраинского Общества Практикующих Психологов гештальт-подход «Украинский Гештальт Институт».
  Тематические сессии:
  1.Сравнительная характеристики психотерапевтических подходов в работе с психосоматикой. Концепция здоровья и болезни в гештальт-терапии.  Феноменология чувств. Взгляд на симптом из гештальт-перспективы.  Симптом как форма контакта. Стадии формирования психосоматического симптома. Основные принципы психотерапевтической работы с симптомом. Особенности диагностики.  
  2.Противоположности, целостность и саморегуляция при работе с психосоматикой. Этапы работы с психосоматическим клиентом. Методы, методики работы с клиентом. Клинический подход в гештальт-терапии. Происхождение невроза в концепции гештальт-терапии. Психосоматические заболевания.  
  3.Механизмы прерывания контакта, которые участвуют в генезе психосоматических симптомов. Болезнь, как часть семейной системы. Семейные истории и семейные послания.
  4.Телесно-ориентированный подход в работе с психосоматическими клиентами. Механизмы формирования психологических проблем и психосоматических расстройств. Образ тела. Династическая телесность. Телесность и сексуальность. Телесность и эмоциональность. Телесность в развитии.
  5.Арттерапия. Арт как способ выражения и разворачивания энергии симптома. Использование различных форм творческой активности при работе с психосоматическими расстройствами. Музыка, пение, работа с голосом. Движение, танец, импровизация. Сказки.  
  6.Супервизия. Исследование, обсуждение и практическая работа.  
  7.Сертификационная сессия
Руководитель программы,ведущий тренер ВОППГП – Людмила Кумпан,  
Супервизию и сертификацию проводит ведущий тренер ВОППГП -  Сергей Сытник,
Менеджер проекта -Юлия Агачева – 095 504 50 34

Новини | Переглядів: 574 | Дата: 17.11.2017 | Коментарі (0)

   Оргкомітет Херсонського державного університету запрошує науковців, викладачів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі надання психологічної допомоги та всіх зацікавлених осіб до участі у Всеукраїнській (із міжнародною участю) науково-практичній конференції «Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості», що відбудеться на базі Херсонського державного університету         05-06 жовтня 2017 року.
  Мета конференції – обговорення проблем сучасної соціальної ситуації особистісного та суспільного розвитку з метою вироблення рекомендацій та реалізації комплексного наукового підходу щодо підвищення соціально-адаптаційних можливостей особистості; поширення проблематики прикладних досліджень у соціально-психологічній сфері; вивчення особливостей формування та розвитку особистісних якостей, системи відносин, чинників, що визначають динаміку та закономірності становлення особистості в умовах сучасної реальності.
Програмний комітет конференції
- Шапошникова І.В., д. соціол. н., професор, декан факультету психології, історії та соціології Херсонського державного університету;
- Блинова О.Є., д. психол. н., професор, завідувач кафедри загальної та соціальної психології Херсонського державного університету;
- Васютинський В.О., д. психол. н., професор, провідний науковий співробітник лабораторії психології мас та спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України;
- Ракицька А.В., к. психол. н., доцент, декан факультету психології Гродненського державного університету імені Янки Купали (Республіка Білорусь);
- Коробка Л.М., к. психол. н., доцент, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії психології мас та спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України;
- Шульга О.К., к. психол. н., доцент, завідувач кафедри вікової та педагогічної психології Гродненського державного університету імені Янки Купали (Республіка Білорусь).
 Тематичні напрямки роботи конференції:
-Соціальна компетентність та соціально-психологічна адаптованість особистості;
-Психологічні аспекти соціалізації особистості в онтогенезі;
-Соціокультурні та етнічні особливості становлення та розвитку особистості;
-Психологічні чинники формування та функціонування масової свідомості;
-Психологія соціальної мобільності: міграційні процеси у сучасному світі;
-Особистість в малих групах: соціально-психологічні процеси;
-Особистість і спільнота в умовах воєнного конфлікту;
-Психолого-економічні аспекти розвитку особистості і суспільства.
 Програма конференції передбачає пленарне та секційні засідання, презентацію авторських шкіл, відкриті лекції провідних науковців, навчальні семінари, творчі майстерні, майстер-класи, роботу круглих столів (більш конкретно зміст програми буде повідомлений додатково).
 Учасникам конференції на вибір пропонуються форми участі:
1. участь без публікації − до початку конференції буде видано іменні сертифікати, які засвідчують участь у конференції (обов’язково треба подати заявку на участь);
2. участь з доповіддю (в заявці обов’язково вказати тему доповіді);
3. участь очна / заочна з публікацією тез доповіді у збірнику матеріалів конференції (обов’язкова заявка на участь та тези доповіді);
4. участь очна / заочна з публікацією статті у «Науковому віснику Херсонського державного університету. Серія: Психологія», який внесено до наукових фахових видань України. Збірник зареєстровано в міжнародній наукометричній базі даних Index Copernicus International, має бібліометричний профіль у системі Google Scholar. Збірник буде опублікований за планом видавництва.

Детальніше дивіться за посиланням.

Новини | Переглядів: 465 | Дата: 07.09.2017 | Коментарі (0)

                                                                                                         Шановні колеги!
  Повідомляємо, що продовжується відбір шкіл до участі у Всеукраїнському проекті «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» започаткований Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 05.08.2016 № 951). Найближчі заходи з реалізації проекту:
 1. Відбір шкіл до участі в проекті, дедлайн -16.10.2016. З формою та критеріями відбору ви можете ознайомитись за посиланням: http://mon.gov.ua/usi-novivni/povidomlennya/2016/10/05/rozpochinaetsya-vidbir-znz-dlya-uchasti-u-vseukrayinskomu-proekti-2/
 Дуже важливо, щоб наш регіон був представлений максимально широко та повно (вибірка має охоплювати заклади різгного типу, форм власності, ступенів).
 2. Робочою групою розроблена анкета «Вивчення потреб батьків, учнів та вчителів щодо основних елементів освітнього процесу». (Анкета за посиланням: https://goo.gl/forms/4okDgHEFWnarVyZz1) Ми вивчаємо ці потреби для врахування у розробці концепції та стратегії проекту.
 Зверніть увагу! Анкетування проводиться у всіх школах, не залежно від їх подальшої участі у проекті і ніяк не пов'язано з процесом відбору шкіл.

 ПРОЕКТ "Розвиток соціальної згуртованості суб'єктів освітнього процесу" Відділ неформальної та інформальної освіти для дорослих
Інституту модернізації змісту освіти МОН України
Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, к. 208
(044)248-18-16

Новини | Переглядів: 921 | Дата: 11.10.2016 | Коментарі (0)

  Шановні колеги!
 Підтримуйте дитяче прагнення бути хорошим, бережіть його як найтонший порух людської душі, не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрість батьківської влади на деспотичне самодурство (В. Сухомлинський).
 Діти повинні жити у світі краси , гри, казки, музики , малюнка , фантазії , творчості (Сухомлинський В. А.)
Сім’я починається з дітей (О. Герцен) .
 Вам не вдасться ніколи створити мудреців, якщо ви будете вбивати в дітях пустунів (Жан Жак Руссо).
 02 листопада 2016 року  о 10.00 год. колективом кафедри  загальної та соціальної психології факультету психології, історії та соціології Херсонського державного університету буде проведено Науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний супровід гіперактивної дитини в умовах освітнього закладу».
 Семінар проводиться  у межах  плану роботи навчально-наукової лабораторії розвитку дитини «Надія» з метою підвищення психологічної компетентності фахівців  в роботі з гіперактивними дітьми, набуття практичного досвіду супроводу гіперактивної дитини у тріаді «Батьки-Дитина-Фахівець» в умовах освітнього середовища.
 Запрошуємо до участі практичних психологів ЗОШ та ДНЗ м. Херсона, області та усіх небайдужих у царині  вирішення актуальної проблеми сьогодення.  
 З повагою, завідувач кафедри загальної та соціальної психології, доктор психологічних наук, професор О.Є.Блинова

 

Новини | Переглядів: 508 | Дата: 10.10.2016 | Коментарі (0)

    УКРАЇНСЬКА СПІЛКА ПСИХОТЕРАПЕВТІВ, МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, Кафедра психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО ВНМУ ім.М.І.Пирогова, Департамент охорони здоров’я та курортів Вінницької ОДА, Департамент охорони здоров’я Вінницької міської ради запрошує до науково-практичної конференції з міжнародною участю на тему «БІОПСИХОСОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ'Я: СИСТЕМА СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ РОЗЛАДАХ АДАПТАЦІЇ ».06-07 жовтня 2016 року, м. Вінниця
 Конференція відбудеться за ініціативою кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО Вінницького національного медичного університету ім.М.І.Пирогова на базі Вінницької обласної психіатричної лікарні ім.акад.О.І. Ющенка.
 Конференція пройшла реєстрацію в Реєстрі УКРМЕДПАТЕНТІНФОРМ  – посвідчення № 516 (Київ-2016).
 Сертифікат (за номером реєстрації) є дійсним для нарахування балів при отриманні лікарської кваліфікаційної категорії.
 В умовах реорганізації та оптимізації системи охорони здоров’я, в період участі ЗСУ в військових операціях, складного соціально-економічного положення в країні, збільшення кількості психогенних психічних розладів у різних груп населення надзвичайно важливо координувати дії всіх ланок роботи з найуразливішими контингентами та впровадити систему спеціалізованої медико-соціальної допомоги особам з психічною дезадаптацією, яка ґрунтується на сучасних стандартах раннього виявлення, лікування, реабілітації та профілактики. Проблема зміни психічної діяльності в умовах стресу, виникнення психічної дезадаптації, особливостей поведінки людини в кризових станах є надзвичайно актуальною в сучасних умовах. Актуальність її пов’язана як зі збереженням фізичного і психічного здоров’я нації, забезпеченням високого рівня боєздатності та працездатності військових спеціалістів, продовженням їх професійного довголіття, насамперед при діях за призначенням в екстремальних умовах, а також психічної травматизації мирного населення в регіонах бойових дій.
ТЕМАТИЧНА ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ:
· клінічні стандарти надання спеціалізованої допомоги: діагностики, лікування, експертизи та реабілітації при розладах адаптації.
· мультидисциплінарний підхід в наданні допомоги пацієнтам з психічними та поведінковими розладами внаслідок психічної дезадаптації.
· психотерапія, реабілітація та ресоціалізація осіб, що перебували в кризових ситуаціях та перенесли гострий стресовий або посттравматичний стресовий розлад.
· організаційно-правові аспекти надання психіатричної допомоги особам в кризовому стані та питання судово-психіатричної експертизи.
 До участі в конференції запрошуються головні лікарі та зав. службами ЛПЗ, практичні лікарі - спеціалісти: психіатри, психотерапевти, організатори охорони здоров'я, практикуючи психологи, соціальні працівники.
В межах конференції будуть проведені пленарні виступи та обговорення, воркшопи, а також демонстрація комплексного підходу до надання спеціалізованої допомоги постраждалим.
Оргкомітет конференції впевнений у тому, що наукові повідомлення, дискусії, досвід іноземних колег сприятимуть плідній роботі та покращенню співпраці між психіатрами, психотерапевтами, наркологами, лікарями сімейної практики, психологами та соціальними працівниками, подальшому удосконаленню психіатричної, психотерапевтичної та наркологічної допомоги для населення України.
 Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.
Форма участі:1. виступ відповідно до тематики конференції; 2. участь в обговоренні питань; 3. участь без виступу. Планується видання матеріалів конференції (збірник матеріалів конференції та/або статті у фахових виданнях - журналах ВНМУ).
 Місце проведення конференції: м. Вінниця, вул. Пирогова 109, Вінницька обласна психіатрична лікарня ім.акад.О. І. Ющенка.
 Реєстрація учасників конференції 6 жовтня 2016р. о 9-00год..
 Початок роботи конференції 6-7 жовтня 2016р. о 10 год.00.хв.
 Довідки з організаційних питань:доцент кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО ВНМУ ім. М.І.Пирогова Рациборинська-Полякова Наталія Володимирівна. Контактні тел. (0432)602053, (0432)602054, +38(067)9943261, +38(050)9219038, +38(093)9052075; e-mail: ratsіborinska@gmail.com
 Заявки на участь в роботі конференції приймаються до 30 вересня 2016р.(заповнити і переслати на електронну пошту ratsіborinska@gmail.comреєстраційну карту, одночасно вислати текст статті або тез на електронну пошту (або надати на кафедру)).
 

Новини | Переглядів: 570 | Дата: 29.09.2016 | Коментарі (0)

Метою курсу є знайомство з основними видами, структурою і змістом проективних методик, а також можливостями їх використання як інструменту психодіагностики та психокорекції у практичній діяльності дитячого психотерапевта.
  На семінарах вивчаються клінічні проективні тести, а також ігрові проективні методики (метафоричні асоціативні карти), які успішно застосовуються в практиці дитячих психологів і психотерапевтів. Перевагою проективних методик є індивідуальний підхід до кожної дитини, психотерапевтичний діалог в атмосфері довіри та підтримки, проникнення в несвідомі глибини психіки, вивчення динамічних характеристик особистості та психокорекційний ефект.
  Курс складається з 5 дводенних семінарів по 20 акад. годин (всього 100 акад. годин) і завершується захистом підсумкової контрольної роботи і груповою супервізією з навчаючим дитячим терапевтом УСП. Навчання проводиться з регулярністю раз на два місяці, в перервах між семінарами учасники відпрацьовують практичні навички в пір-групах, а також можуть відвідувати додаткові семінари, присвячені поглибленому вивченню окремих методик.
 Розробник курсу та викладач:
Алла Ярошенко – сертифікований психотерапевт Європейської асоціації психотерапії, Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української спілки психотерапевтів, спеціалізація в пре- та перинатальній психотерапії.
 
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
1 CЕМІНАР (19-20 листопада 2016)
1 день
Вступ у проективну психологію. Історія розвитку проективного методу та загальна характеристика методик. Проекція: від феномена до принципу дослідження. Адитивні  проективні методики(завершення речень та історій): «Незакінчені речення», «Незакінчені розповіді», казки Луїзи Дюсс, асоціативний тест Юнга.
2 день
Метафоричні асоціативні карти як інструмент казкотерапії: «Сага», «Міфи», «1001», «Шен Хуа» (Німеччина), карти «Майстер казок» д.пс.н. Т.Зінкевич-Євстігнєєвої (Росія).
 2 CЕМІНАР (січень 2017)
1 день
Експресивні проективні методики (малювання на вільну або задану тему): «Неіснуюча тварина», «Дім, дерево, людина», «Дерево»,«Малюнок сім’ї»(«Сім’я тварин»,«Три дерева», «Два будиночки»), «Малюнок людини», «Людина під дощем», «Графічний тест Вартегга», «Піктограма», «Конструктивний малюнок людини з геометричних фігур».
2 день
Метафоричні асоціативні карти у роботі з дітьми та сім’єю: «Персона», «Персоніта» (Німеччина), соціальні ігри Гюнтера Хорна «Сімейні псікрети», «Комочок».
 3 CЕМІНАР (березень 2017)
1 день
Інтерпретативні проективні методики(тлумачення якої-небудь події, ситуації): «Дитячий апперцептивний тест» (CAT), «Блекі», «Тест руки Вагнера», «Тест фрустрації Розенцвейга» (дитячий варіант),«Мій клас», «Методика діагностики шкільної тривожності», «Методика Рене Жиля».
2 день
Метафоричні асоціативні карти у роботі з дитячою травмою: «Коуп» (Німеччина), «Батоги і пряники», «Із сундука минулого» (Росія).
 4 CЕМІНАР (травень 2017)
1 день
Конститутивні проективні методики (структурування, оформлення стимулів, додавання змісту): «Тест Роршаха».
2 день
Імпресивні проективні методики (використанні прийому переваги одних стимулів іншим): «Тест Люшера», «Колірний тест відносин», гра «Галявина», аналіз кольорового вираження експресивних методик.
 5 CЕМІНАР (липень або вересень 2017)
1 день
Захист підсумкової контрольної роботи.
2 день
Групові супервізії та вручення сертифікатів УСП.
 Форми роботи: міні-лекції з презентаціями, практичні вправи в парах і підгрупах, арт-техніки, демонстраційні сесії, індивідуальна робота тренера з кожним учасником, терапевтичний досвід, супервізії.
 Слухачі отримають сертифікати про проходження курсу від секції дитячої та юнацької психотерапії Української спілки психотерапевтів.
 Вартість: 1000 грн. за семінар (20 акад. годин). Можливе проходження окремих семінарів або окремих днів. При навчанні протягом одного дня вартість складе 700 грн.
 Важливо! Реєструватися на програму для отримання подальшої інформації необхідно за посиланням (у графі про номер програми обов’язково вкажіть «Програма 4»)
http://kievuspdeti.gkd.academy/анкета/
 Довідки за телефонами: 044 2227706, 067 6971974, 067 3693656, 099 5585244.

Новини | Переглядів: 733 | Дата: 26.09.2016 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz