Кожного року більше 1 000 000 людей в Україні страждають від різних форм насильства саме у своїх родинах. А до спецслужб звертається лише 10% жертв.
Але #ТиМожешЦеЗупинити.
Разом з Координатором проектів ОБСЄ в Україні EdEra запускає освітній проект з протидії домашньому насильству — «ДІМ (НЕ)БЕЗПЕКИ». Його амбасадорами є Андрій Куликов, Віта Чигрина, Катерина Бабкіна та Роман Вінтонів. Підписуйся на новини проекту тут.
Долучайся до проекту та будь його амбасадором(кою), щоб усі мали свій #ДімБезпеки. Адже жодна людина не заслуговує на насильство.
Інформаційні партнери «ДІМ (НЕ)БЕЗПЕКИ»:
«Новое Время» — український тижневик і новинний сайт.
«Platfor.ma» — незалежний інтернет-журнал про інновації та культуру.
«BigMedia» — Найбільша агенція з продажу зовнішньої реклами в Україні.Тест «Що для тебе насильство?».
Він допоможе тобі виявити ознаки насильства у сім’ї та дізнатись, як відрізнити агресію від конфлікту.
Лист «Розповісти історію».
Ти можеш цілком анонімно розказати нам свою історію, якщо ти став(ла) жертвою або свідком домашнього насильства. Це допоможе тобі та іншим не лише дізнатися про проблему, але й, можливо, наважитися говорити про неї та навіть боротися з нею.
Інтро проекту «Домашнє насильство: факти та цифри».
Скільки людей страждають від насильства та чому ми його толеруємо?
Блок 1 «Форми домашнього насильства».
Які ознаки насильства у сім'ї та як відрізнити агресію від конфлікту
Блок 2 «Причини та наслідки насильства».
Одні стають кривдниками, інші — жертвами: чому це відбувається та до чого призводить.
Блок 3 «Як допомогти?».
Алгоритм допомоги постраждалим та механізм покарання кривдника.
Інформаційний блок «Допомога жертвам».
Якщо тобі або твоїм знайомим потрібна допомога, ми зібрали контакти спеціалістів, які можуть допомогти.
Шановні колеги - дитячі психотерапевти та всі зацікавлені глибше знати основи дитячої психіатрії та психотерапії.
Запрошуємо Вас взяти участь в навчальному проекті з пропедевтики дитячих психічних розладів.
Курс має 6 блоків. 120 годин. Триває п’ятниця-субота-неділя.
В неділю супервізійний день.
Початок навчання – 20-21-22 вересня 2019 року.
Заняття будуть проводитись за адресою м. Львів, вул. Дністерська 27, Дитячий центр здоров`я ім.. Анни Мазуренко.
Координатор проекту Мар`яна Нартікова (контактний телефон 067 70 77 944)
Теми семінарів
Тема 1.Норми розвитку: пренатального періоду, немовлячий вік, дитячий та підлітковий вік. Збір анамнезу.
Тема 2.Дитячо-материнські стосунки та їх розлади.
Теорії пренатального розвитку, динаміка формування плода, інтрапсихічне та інтерперсональне у розвитку плода ( Барбара Якель,Станислав Гроф, О́ттоРа́нк, Алисон Хантер, Шерли Уорд…).
Особливості інтерперсональних стосунків плода та матері та їх вплив на психічний розвиток дитини.
Біндунг.Материнська депривація та її наслідки.
Тема 3.Вікові особливості психопатології дітей та підлітків. Психопатологічні синдроми та їх класифікація в дитячому віці. Затримка психічного та мовного розвитку. Органічні розлади головного мозку у дитячому віці. Розумова відсталість. Діагностика та методична робота.
Тема 4.Психіатрія немовлят (поганий догляд та насильство в ранньому віці, проблеми з харчування та вагою)
Тема 5.Розлади пов`язані з розвитком (розумова відсталість, розлади аутичного спектру та дитячий аутизм, порушення формування шкільних навичок, порушення розвитку мови). Генетичні захворювання.
Тема 6.Розлади особистості
Тема 7.Постравматичний стресовий розлад та його прояви у дитячому, підлітковому,юнацькому віці.
Тема 8.Екстерналізуючі розлади ГРДУ, опозиційно-виклична поведінка, розлади поведінки).
Тема 9.Розлади настрою (депресія у дітей та підлітків, біполярний розлад у дітей та підлітків, деструктивний розлад дисригуляції настрою, суїцид та сапопошкодження, розлади потягів).
Тема 10.Тривожні розлади (тривожні та фобічні розлади у дітей та підлітків, природа, розвиток, сепараційна тривога, обсесивно-компульсивний розлад, гострі та хронічні реакції на стрес у дітей та підлітків, селективний мутизм).
Тема 11.Неврози у дітей ( конверсійний розлад, розлади сну, енурез, енкопорез, тіки, заїкування, синдром Туретта, ).
Тема 12.Розлади пов`язані із вживанням психоактивних речовин. Проблеми з використанням інтернету та гаджетів. Розлади поведінки.Патологічні звички у дітей.
Тема 13.Інші розлади ( діти з нетиповим гендерним розвитком, межові розлади розвитку, шизофренія та інші психотичні розлади, розлади психосексуального розвитку у дітей, підлітків та юнацтва).
Тема 14.Психози у дітей, підлітків, та юнацтва.
Тема 14.Психіатрія та педіатрія (соматоформні розлади, епілепсія, СНІД)
Тема 15.Розлади, пов`язані із споживанням їжі (булемія, анорексія, адіпозітас, орторексія).
Тема 16.Психосоматичні розлади у дітей, підлітків та юнацтва - особливості, час, вік, мода…
Тема 17. Підсумковий іспит
"Тепер хвороба більше не відтворює того, що відбувається з людиною в цілому, а лише те, що відбувається з її органами... Тому первинна і природня місія лікаря, підхід до хвороби як до цілого, заміняється дрібними завданнями локалізації та ідентифікації хвороби з віднесенням її до вже встановленої групи захворювань... Проникливе, творчо синтезоване розуміння лікаря стає все менш і менш необхідне для діагнозу..."
(Стефан Цвейг "Зцілення духом", 1931р.)
Дорогі колеги!
Радо запрошуємо психологів, психіатрів, психотерапевтів, лікарів загальної практики до участі в новому освітньому чотирирічному проекті "Психосоматична медицина - мистецтво можливого".
Проект має на меті поглибити та інтегрувати знання в царині психосоматичної медицини з опорою не тільки на найновіші психодинамічні концепції але й через візію останніх наукових досліджень з нейробіології, нейрофізіології та інших вузькоспеціалізованих галузей медичної науки та психології.
Семінари в рамках проекту відбуватимуться тричі на рік і триватимуть два дні (вікенд). Формуються 2 закриті супервізійні рупи.
Участь в семінарі сертифікується.
Перший семінар проекту "Невимовність психосоматики через мову психоаналізу" відбудеться 21-22.09.19 за участю:
Проф. Еви Кобилінської-Дейє - навчаючого психоаналітика та супервізора DPV / IPA, доцента Франкфуртського психоаналітичного інституту, інтернаціонального психоаналітичного університету (м.Берлін), Польської Академії наук (м.Варшава), навчаючого психоаналітика Інституту Анни Фройд (м.Лондон), науковця в сфері культури та філософії.
Клінічні та дослідницькі інтереси:
Психоаналіз в контексті сучасної культури, психоаналітична епістема, психоаналіз і герменевтика, історія психоаналізу, фокальна терапія, травма, психоаналіз і філософія.
Численні публікації на ці теми, поміж них: "Фройд і швидкоплинна сучасність", "Майбутнє психоаналізу-психоаналіз майбутнього", "На шляху до психоаналізу з Жаком Дерріда", " Моватіла та голоси мовчання", "Від плоті до фантазматичного тіла - рух, дотик, фантазія".
Др.мед. Вольфганга Дейє - психоаналітика DPV / IPA, навчаючого психоаналітика DGPT (Німецька спільнота психоаналізу, психосоматики і психотерапії), групового психоаналітика та супервізора (психосоматичні та психіатричні клініки), лікаря-психосоматика з 20-річним досвідом клінічної роботи в психосоматичній клініці при університеті імені Йоганна Вольфганга Гьоте під керівництвом Ставроса Менцоса.
Програма семінару:
21.09.2019, Субота
9.00-9.30 - Реєстрація
9.30 -11.00 - Доповідь 1: Вступ до модерної психосоматики. Психосоматогенні порушення vs. психоневротичні порушення з клінічними прикладами.
11.00 -11.30 - Перерва
11.30 -13.00 - Доповідь 2, дискусія: Психоаналітичні стратегії в лікуванні психосоматичних пацієнтів. Клінічні приклади.
13.00 -14.00 - Перерва
14.00-15.30 - Супервізія
15.30 -16.00 - Перерва
16.00 -17.30 - Супервізія
Попередня реєстрація на проект обов’язкова!
Заповнені анкети приймаються до 31 серпня!
Львів, Місце проведення "Патріарший дім", за адресою Львів, вул. Хуторівка, 35б. Детальніша інформація за адресою http://patriarshyi.com.ua/
Конт. телефони:
Галина Бущак, менеджер проекту (+38097-344-45-85)
Звенислава Кечур, керівник проекту (+38050-371-38-15)
ЛЬВІВСЬКИЙ ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ ІНСТИТУТ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я
ТЕОРЕТИКО-СУПЕРВІЗІЙНИЙ ПРОЕКТ «ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА СУПЕРВІЗУВАННЯ»
Зміст проекту –вивчення теорії, методологіїта технології супервізування в індивідуальному та груповому сеттінгу, супервізія супервізорських випадків, тренінг навиків супервізування.
До участі в проекті запрошуються психотерапевти різних психотерапевтичних напрямків, які мають освітній рівень супервізора, тренера (навчаючого терапевта) або ко-терапевта (ко-тренера).
Завершення проекту не є повною супервізорською освітою, йдеться про підвищення рівня кваліфікації учасників.
Разом з тим, участь у проекті відповідає одній із вимог УСП до освітнього рівня супервізора: «мають завершений тренінг з супервізії або його еквівалент»http://usp.inf.ua/documentation/43-polozhennya-pro-reiestr-diiuchykh-psykhoterapevtiv-treneriv-navchalnykh-hrup-ko-treneriv-sposterihachiv-supervizoriv)
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Семестр
Тема та зміст
Кількістьакадемічних годин
І
Вступ до супервізування: чим є супервізія, сеттінг в супервізії. Завдання, роль, позиція супервізора.
8 – теорія
8 – супервізія
ІІ
Поняття «паралельних процесів». Виникнення паралельних процесів в ході супервізування, технологія роботи з ними.
8 – теорія
8 – супервізія
ІІІ
Проективна ідентифікація в супервізорській практиці. Ревері та холдинг у практиці супервізування.
8 – теорія
8 – супервізія
ІV
Особливі випадки в практиці супервізування. Частина 1. Супервізування випадків негативного перенесення та контрперенесення, деструктивних процесів в групі
8 – теорія
8 – супервізія
V
Особливі випадки в практиці супервізування. Частина 2. Супервізування випадків еротичного та еротизованого перенесення та контрперенесення
8 – теорія
8 – супервізія
VІ
Питання етики в супервізорській практиці
8 – теорія
8 – супервізія
РАЗОМ ГОДИН ТЕОРІЇ ТА СУПЕРВІЗІЇ
48 – теорія
48 - супервізія
Організаційна рамка
Проект складається з 6-ти семестрів з частотою 3 семестри на рік. Кожен семестр триває 2 дні, включає лекції та супервізії.
Наукові керівники проекту;
Елізабет Зандер/ ElisabethSander– психоаналітик, груповий психоаналітик, супервізор Швейцарського психоаналітичного товариства, психоаналітик Міжнародної психоаналітичної асоціації.
Проф. Олександр Фільц- навчаючий психоаналітик, супервізор Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української спілки психотерапевтів.
Початок проекту заплановано на листопад-грудень 2019р.р., точна дата буде визначена після формування навчальної групи.
Локація: Львів
Для реєстрації та із запитаннями звертатися:
Мединська Юлія, 050 86 87 717, yukia@ukr.net
Обучение проходит в форме шести трехдневных тематических сессий и одной сертификационной сессии на протяжении 1,5 лет (210 часов). Специализация включает теоретическую и практическую подготовку, личную терапию, работу в качестве терапевта и супервизию. Специализация завершается выпускным мероприятием – сертификацией. Для сертификации представляется письменная работа с описанием случая и реферат (по выбранной участником теме). Программа этого курса отличается нововведением, о котором вы узнаете на первой сессии. Основным фокусом внимания будет исследование феноменологических процессов людей с психосоматическим симптомом/болезнью.
По окончании программы курса участники получат сертификат Всеукраинского Общества Практикующих Психологов гештальт-подход «Украинский Гештальт Институт».
Тематические сессии:
1.Сравнительная характеристики психотерапевтических подходов в работе с психосоматикой. Концепция здоровья и болезни в гештальт-терапии. Феноменология чувств. Взгляд на симптом из гештальт-перспективы. Симптом как форма контакта. Стадии формирования психосоматического симптома. Основные принципы психотерапевтической работы с симптомом. Особенности диагностики.
2.Противоположности, целостность и саморегуляция при работе с психосоматикой. Этапы работы с психосоматическим клиентом. Методы, методики работы с клиентом. Клинический подход в гештальт-терапии. Происхождение невроза в концепции гештальт-терапии. Психосоматические заболевания.
3.Механизмы прерывания контакта, которые участвуют в генезе психосоматических симптомов. Болезнь, как часть семейной системы. Семейные истории и семейные послания.
4.Телесно-ориентированный подход в работе с психосоматическими клиентами. Механизмы формирования психологических проблем и психосоматических расстройств. Образ тела. Династическая телесность. Телесность и сексуальность. Телесность и эмоциональность. Телесность в развитии.
5.Арттерапия. Арт как способ выражения и разворачивания энергии симптома. Использование различных форм творческой активности при работе с психосоматическими расстройствами. Музыка, пение, работа с голосом. Движение, танец, импровизация. Сказки.
6.Супервизия. Исследование, обсуждение и практическая работа.
7.Сертификационная сессия
Руководитель программы,ведущий тренер ВОППГП – Людмила Кумпан,
Супервизию и сертификацию проводит ведущий тренер ВОППГП - Сергей Сытник,
Менеджер проекта -Юлия Агачева – 095 504 50 34
Оргкомітет Херсонського державного університету запрошує науковців, викладачів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі надання психологічної допомоги та всіх зацікавлених осіб до участі у Всеукраїнській (із міжнародною участю) науково-практичній конференції «Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості», що відбудеться на базі Херсонського державного університету 05-06 жовтня 2017 року.
Мета конференції – обговорення проблем сучасної соціальної ситуації особистісного та суспільного розвитку з метою вироблення рекомендацій та реалізації комплексного наукового підходу щодо підвищення соціально-адаптаційних можливостей особистості; поширення проблематики прикладних досліджень у соціально-психологічній сфері; вивчення особливостей формування та розвитку особистісних якостей, системи відносин, чинників, що визначають динаміку та закономірності становлення особистості в умовах сучасної реальності.
Програмний комітет конференції
- Шапошникова І.В., д. соціол. н., професор, декан факультету психології, історії та соціології Херсонського державного університету;
- Блинова О.Є., д. психол. н., професор, завідувач кафедри загальної та соціальної психології Херсонського державного університету;
- Васютинський В.О., д. психол. н., професор, провідний науковий співробітник лабораторії психології мас та спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України;
- Ракицька А.В., к. психол. н., доцент, декан факультету психології Гродненського державного університету імені Янки Купали (Республіка Білорусь);
- Коробка Л.М., к. психол. н., доцент, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії психології мас та спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України;
- Шульга О.К., к. психол. н., доцент, завідувач кафедри вікової та педагогічної психології Гродненського державного університету імені Янки Купали (Республіка Білорусь).
Тематичні напрямки роботи конференції:
-Соціальна компетентність та соціально-психологічна адаптованість особистості;
-Психологічні аспекти соціалізації особистості в онтогенезі;
-Соціокультурні та етнічні особливості становлення та розвитку особистості;
-Психологічні чинники формування та функціонування масової свідомості;
-Психологія соціальної мобільності: міграційні процеси у сучасному світі;
-Особистість в малих групах: соціально-психологічні процеси;
-Особистість і спільнота в умовах воєнного конфлікту;
-Психолого-економічні аспекти розвитку особистості і суспільства.
Програма конференції передбачає пленарне та секційні засідання, презентацію авторських шкіл, відкриті лекції провідних науковців, навчальні семінари, творчі майстерні, майстер-класи, роботу круглих столів (більш конкретно зміст програми буде повідомлений додатково).
Учасникам конференції на вибір пропонуються форми участі:
1. участь без публікації − до початку конференції буде видано іменні сертифікати, які засвідчують участь у конференції (обов’язково треба подати заявку на участь);
2. участь з доповіддю (в заявці обов’язково вказати тему доповіді);
3. участь очна / заочна з публікацією тез доповіді у збірнику матеріалів конференції (обов’язкова заявка на участь та тези доповіді);
4. участь очна / заочна з публікацією статті у «Науковому віснику Херсонського державного університету. Серія: Психологія», який внесено до наукових фахових видань України. Збірник зареєстровано в міжнародній наукометричній базі даних Index Copernicus International, має бібліометричний профіль у системі Google Scholar. Збірник буде опублікований за планом видавництва.
Шановні колеги!
Повідомляємо, що продовжується відбір шкіл до участі у Всеукраїнському проекті «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітнього процесу» започаткований Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 05.08.2016 № 951). Найближчі заходи з реалізації проекту:
1. Відбір шкіл до участі в проекті, дедлайн -16.10.2016. З формою та критеріями відбору ви можете ознайомитись за посиланням: http://mon.gov.ua/usi-novivni/povidomlennya/2016/10/05/rozpochinaetsya-vidbir-znz-dlya-uchasti-u-vseukrayinskomu-proekti-2/
Дуже важливо, щоб наш регіон був представлений максимально широко та повно (вибірка має охоплювати заклади різгного типу, форм власності, ступенів).
2. Робочою групою розроблена анкета «Вивчення потреб батьків, учнів та вчителів щодо основних елементів освітнього процесу». (Анкета за посиланням: https://goo.gl/forms/4okDgHEFWnarVyZz1) Ми вивчаємо ці потреби для врахування у розробці концепції та стратегії проекту.
Зверніть увагу! Анкетування проводиться у всіх школах, не залежно від їх подальшої участі у проекті і ніяк не пов'язано з процесом відбору шкіл.
ПРОЕКТ "Розвиток соціальної згуртованості суб'єктів освітнього процесу" Відділ неформальної та інформальної освіти для дорослих
Інституту модернізації змісту освіти МОН України
Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, к. 208
(044)248-18-16
Шановні колеги!
Підтримуйте дитяче прагнення бути хорошим, бережіть його як найтонший порух людської душі, не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрість батьківської влади на деспотичне самодурство (В. Сухомлинський).
Діти повинні жити у світі краси , гри, казки, музики , малюнка , фантазії , творчості (Сухомлинський В. А.)
Сім’я починається з дітей (О. Герцен) .
Вам не вдасться ніколи створити мудреців, якщо ви будете вбивати в дітях пустунів (Жан Жак Руссо).
02 листопада 2016 року о 10.00 год. колективом кафедри загальної та соціальної психології факультету психології, історії та соціології Херсонського державного університету буде проведено Науково-практичний семінар «Психолого-педагогічний супровід гіперактивної дитини в умовах освітнього закладу».
Семінар проводиться у межах плану роботи навчально-наукової лабораторії розвитку дитини «Надія» з метою підвищення психологічної компетентності фахівців в роботі з гіперактивними дітьми, набуття практичного досвіду супроводу гіперактивної дитини у тріаді «Батьки-Дитина-Фахівець» в умовах освітнього середовища.
Запрошуємо до участі практичних психологів ЗОШ та ДНЗ м. Херсона, області та усіх небайдужих у царині вирішення актуальної проблеми сьогодення.
З повагою, завідувач кафедри загальної та соціальної психології, доктор психологічних наук, професор О.Є.Блинова
УКРАЇНСЬКА СПІЛКА ПСИХОТЕРАПЕВТІВ, МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ, Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова, Кафедра психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО ВНМУ ім.М.І.Пирогова, Департамент охорони здоров’я та курортів Вінницької ОДА, Департамент охорони здоров’я Вінницької міської ради запрошує до науково-практичної конференції з міжнародною участю на тему «БІОПСИХОСОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ЗДОРОВ'Я: СИСТЕМА СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ДОПОМОГИ ПРИ РОЗЛАДАХ АДАПТАЦІЇ ».06-07 жовтня 2016 року, м. Вінниця
Конференція відбудеться за ініціативою кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО Вінницького національного медичного університету ім.М.І.Пирогова на базі Вінницької обласної психіатричної лікарні ім.акад.О.І. Ющенка.
Конференція пройшла реєстрацію в Реєстрі УКРМЕДПАТЕНТІНФОРМ – посвідчення № 516 (Київ-2016).
Сертифікат (за номером реєстрації) є дійсним для нарахування балів при отриманні лікарської кваліфікаційної категорії.
В умовах реорганізації та оптимізації системи охорони здоров’я, в період участі ЗСУ в військових операціях, складного соціально-економічного положення в країні, збільшення кількості психогенних психічних розладів у різних груп населення надзвичайно важливо координувати дії всіх ланок роботи з найуразливішими контингентами та впровадити систему спеціалізованої медико-соціальної допомоги особам з психічною дезадаптацією, яка ґрунтується на сучасних стандартах раннього виявлення, лікування, реабілітації та профілактики. Проблема зміни психічної діяльності в умовах стресу, виникнення психічної дезадаптації, особливостей поведінки людини в кризових станах є надзвичайно актуальною в сучасних умовах. Актуальність її пов’язана як зі збереженням фізичного і психічного здоров’я нації, забезпеченням високого рівня боєздатності та працездатності військових спеціалістів, продовженням їх професійного довголіття, насамперед при діях за призначенням в екстремальних умовах, а також психічної травматизації мирного населення в регіонах бойових дій.
ТЕМАТИЧНА ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ:
· клінічні стандарти надання спеціалізованої допомоги: діагностики, лікування, експертизи та реабілітації при розладах адаптації.
· мультидисциплінарний підхід в наданні допомоги пацієнтам з психічними та поведінковими розладами внаслідок психічної дезадаптації.
· психотерапія, реабілітація та ресоціалізація осіб, що перебували в кризових ситуаціях та перенесли гострий стресовий або посттравматичний стресовий розлад.
· організаційно-правові аспекти надання психіатричної допомоги особам в кризовому стані та питання судово-психіатричної експертизи.
До участі в конференції запрошуються головні лікарі та зав. службами ЛПЗ, практичні лікарі - спеціалісти: психіатри, психотерапевти, організатори охорони здоров'я, практикуючи психологи, соціальні працівники.
В межах конференції будуть проведені пленарні виступи та обговорення, воркшопи, а також демонстрація комплексного підходу до надання спеціалізованої допомоги постраждалим.
Оргкомітет конференції впевнений у тому, що наукові повідомлення, дискусії, досвід іноземних колег сприятимуть плідній роботі та покращенню співпраці між психіатрами, психотерапевтами, наркологами, лікарями сімейної практики, психологами та соціальними працівниками, подальшому удосконаленню психіатричної, психотерапевтичної та наркологічної допомоги для населення України.
Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.
Форма участі:1. виступ відповідно до тематики конференції; 2. участь в обговоренні питань; 3. участь без виступу. Планується видання матеріалів конференції (збірник матеріалів конференції та/або статті у фахових виданнях - журналах ВНМУ).
Місце проведення конференції: м. Вінниця, вул. Пирогова 109, Вінницька обласна психіатрична лікарня ім.акад.О. І. Ющенка.
Реєстрація учасників конференції 6 жовтня 2016р. о 9-00год..
Початок роботи конференції 6-7 жовтня 2016р. о 10 год.00.хв.
Довідки з організаційних питань:доцент кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО ВНМУ ім. М.І.Пирогова Рациборинська-Полякова Наталія Володимирівна. Контактні тел. (0432)602053, (0432)602054, +38(067)9943261, +38(050)9219038, +38(093)9052075; e-mail: ratsіborinska@gmail.com
Заявки на участь в роботі конференції приймаються до 30 вересня 2016р.(заповнити і переслати на електронну пошту ratsіborinska@gmail.comреєстраційну карту, одночасно вислати текст статті або тез на електронну пошту (або надати на кафедру)).
Метою курсу є знайомство з основними видами, структурою і змістом проективних методик, а також можливостями їх використання як інструменту психодіагностики та психокорекції у практичній діяльності дитячого психотерапевта.
На семінарах вивчаються клінічні проективні тести, а також ігрові проективні методики (метафоричні асоціативні карти), які успішно застосовуються в практиці дитячих психологів і психотерапевтів. Перевагою проективних методик є індивідуальний підхід до кожної дитини, психотерапевтичний діалог в атмосфері довіри та підтримки, проникнення в несвідомі глибини психіки, вивчення динамічних характеристик особистості та психокорекційний ефект.
Курс складається з 5 дводенних семінарів по 20 акад. годин (всього 100 акад. годин) і завершується захистом підсумкової контрольної роботи і груповою супервізією з навчаючим дитячим терапевтом УСП. Навчання проводиться з регулярністю раз на два місяці, в перервах між семінарами учасники відпрацьовують практичні навички в пір-групах, а також можуть відвідувати додаткові семінари, присвячені поглибленому вивченню окремих методик.
Розробник курсу та викладач:
Алла Ярошенко – сертифікований психотерапевт Європейської асоціації психотерапії, Європейської конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української конфедерації психоаналітичних психотерапій, Української спілки психотерапевтів, спеціалізація в пре- та перинатальній психотерапії.
ЗМІСТ ПРОГРАМИ
1 CЕМІНАР (19-20 листопада 2016)
1 день
Вступ у проективну психологію. Історія розвитку проективного методу та загальна характеристика методик. Проекція: від феномена до принципу дослідження. Адитивні проективні методики(завершення речень та історій): «Незакінчені речення», «Незакінчені розповіді», казки Луїзи Дюсс, асоціативний тест Юнга.
2 день
Метафоричні асоціативні карти як інструмент казкотерапії: «Сага», «Міфи», «1001», «Шен Хуа» (Німеччина), карти «Майстер казок» д.пс.н. Т.Зінкевич-Євстігнєєвої (Росія).
2 CЕМІНАР (січень 2017)
1 день
Експресивні проективні методики (малювання на вільну або задану тему): «Неіснуюча тварина», «Дім, дерево, людина», «Дерево»,«Малюнок сім’ї»(«Сім’я тварин»,«Три дерева», «Два будиночки»), «Малюнок людини», «Людина під дощем», «Графічний тест Вартегга», «Піктограма», «Конструктивний малюнок людини з геометричних фігур».
2 день
Метафоричні асоціативні карти у роботі з дітьми та сім’єю: «Персона», «Персоніта» (Німеччина), соціальні ігри Гюнтера Хорна «Сімейні псікрети», «Комочок».
3 CЕМІНАР (березень 2017)
1 день
Інтерпретативні проективні методики(тлумачення якої-небудь події, ситуації): «Дитячий апперцептивний тест» (CAT), «Блекі», «Тест руки Вагнера», «Тест фрустрації Розенцвейга» (дитячий варіант),«Мій клас», «Методика діагностики шкільної тривожності», «Методика Рене Жиля».
2 день
Метафоричні асоціативні карти у роботі з дитячою травмою: «Коуп» (Німеччина), «Батоги і пряники», «Із сундука минулого» (Росія).
4 CЕМІНАР (травень 2017)
1 день
Конститутивні проективні методики (структурування, оформлення стимулів, додавання змісту): «Тест Роршаха».
2 день
Імпресивні проективні методики (використанні прийому переваги одних стимулів іншим): «Тест Люшера», «Колірний тест відносин», гра «Галявина», аналіз кольорового вираження експресивних методик.
5 CЕМІНАР (липень або вересень 2017)
1 день
Захист підсумкової контрольної роботи.
2 день
Групові супервізії та вручення сертифікатів УСП.
Форми роботи: міні-лекції з презентаціями, практичні вправи в парах і підгрупах, арт-техніки, демонстраційні сесії, індивідуальна робота тренера з кожним учасником, терапевтичний досвід, супервізії.
Слухачі отримають сертифікати про проходження курсу від секції дитячої та юнацької психотерапії Української спілки психотерапевтів.
Вартість: 1000 грн. за семінар (20 акад. годин). Можливе проходження окремих семінарів або окремих днів. При навчанні протягом одного дня вартість складе 700 грн.
Важливо! Реєструватися на програму для отримання подальшої інформації необхідно за посиланням (у графі про номер програми обов’язково вкажіть «Програма 4»)
http://kievuspdeti.gkd.academy/анкета/
Довідки за телефонами: 044 2227706, 067 6971974, 067 3693656, 099 5585244.
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ПРАКТИЧНОГО КУРСУ «SANDPLAY-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ ДИТЯЧОГО ПСИХОТЕРАПЕВТА»
1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ПРАКТИЧНОГО КУРСУ
Практичний курс «SANDPLAY-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ ДИТЯЧОГО ПСИХОТЕРАПЕВТА»знайомить слухачів з базовими розділами піскової терапії як наукової та прикладної дисципліни. Програма спирається на знання, отримані слухачами при вивченні дитячої психології та психотерапії в рамках навчальних проекті в секції дитячої та юнацької психотерапії Української Спілки Психотерапевтів (УСП).
Метоюкурсу є розширення спектру психологічного інструментарію в роботі з дітьми, ознайомлення з методом психотерапії, структурою і змістом Sandplay-терапії, а також можливостями її застосування як інструменту психодіагностики та психокорекції у практичній діяльності дитячого психотерапевта.
Завдання курсу:
· ознайомити з історією виникнення Sandplay-терапії, основними теоретичними положеннями;
· ознайомити з вимогами до організації кабінету Sandplay-терапевта та необхідним інвентарем;
· засвоїти практичні навички застосування піскової терапії в роботі з дітьми;
· вчити читати піскові картини, розуміти їх символічний зміст;
· сформувати розуміння важливості дотримання професійних етичних принципів і норм в роботі з використанням Sandplay-терапії.
Види навчальної діяльності та контролю знань:лекції, групи власного досвіду, практична робота, опис випадку та супервізія.
Викладач і розробник курсу:
Ірина Срібна – лікар, дитячий психіатр, психотерапевт за напрямками індивідуальна психотерапія за А. Адлером, дитяча та юнацька психотерапія, сертифікований Sandplay-терапевт, дійсний член УСП
Тетяна Параскева – фізичний реабілітолог, сертифікований Sandplay-терапевт, сертифікований ADOSи ADI-Rспеціаліст, майстер соціальної роботи, дійсний член Української Спілки Психотерапевтів.
У результаті проходження даного курсу учасник повинен отримати наступні професійні компетенції:
1. Уміння використовувати метод піскової терапії для діагностики.
2. Уміння інтегрувати в загальний короткостроковий чи довгостроковий терапевтичний процес
3. Уміння самостійно проводити психодіагностичне дослідження, обробку та аналіз отриманих даних, інтерпретувати результати дослідження.
4. Можливість працювати з дітьми з порушенням розвитку (затримка психо-мовленнєвого розвитку, розумова відсталість,аутизмі т.ін.)
5. Уміння формулювати висновок, що відповідає запиту до психотерапевтичної роботи, забезпечувати дитину та батьків інформацією про результати діагностики, формулювати рекомендації.
6. Уміння застосовувати піскову терапію як інструмент психокорекції в індивідуальному та сімейному консультуванні.
2. ТЕМИ СЕМІНАРІВ І КІЛЬКІСТЬ ГОДИН ВИВЧЕННЯ ПРАКТИЧНОГО КУРСУ
Практичний курс «Sandplay- терапія в роботі дитячого психотерапевта» складається з 7 семінарів по 12 акад. годин (всього 84 акад. год. аудиторної роботи) і завершується описом випадку та супервізією. Навчання проводиться 7 разів на рік, в перервах між семінарами учасники займаються самостійно і відпрацьовують практичні навички з використання піскової терапії в роботі з дітьми.
При проведенні семінарів використовуються традиційні (лекція, семінар) та інноваційні форми навчання (практичні заняття у формі групових дискусій, круглі столи, підготовка та обговорення групових проектів, побудова та інтерпретація групових та індивідуальних піскових картин).
Назва тем семінарів
Вересень
1 семинар. Теоретичні та історичні основи піскової психотерапії:
- Історія розвитку та сучасні тенденції піскової терапії
- Використанняпісковоїтерапії для дітей
- Психотерапевтичніперевагипісковоїтерапії.
- Показання та протипоказання до застосуванняпісковоїтерапії
Жовтень
2 семінар. Організація кабінету піскової терапії. Перша зустріч з клієнтом:
- Інвентар та обладнаннякабінетупісковоїтерапії
- Колекціямініатюрнихфігур
- Категоріїоб’єктів
- Первиннеінтерв’ю та з’ясуваннязапиту до роботи в пісковій терапії
Листопад
3 семінар. Ключі до розуміння піскових картин:
- Головні характеристики
- Головна ідея піскової
- Сюжети піскової картини
- Конфліктний зміст піскових картин та ресурсний зміст піскових картин
- Варіанти фіксації спостережень
Грудень
4 семінар.Викристання піскової терапії в індивідуальній та груповій роботі:
- Місце гри в пісковій терапії в структурі індивідуальної консультації
- робота з пісочницею в дитячих і підліткових груп
- Співпраця з батьками
Січень
5 семінар. Діагностика та спостереження динаміки процесу, аналіз динаміки процесу, прогнознозування в роботі. Особистість терапевта та її вплив на процес піскової терапії. Професійна ідентифікація:
- Дитина, як дзеркало проблем сім’ї.
- Зв'язок свідомого та підсвідомого
Березень
6 семінар. Аналіз книги по темі. Представлення опису випадків учасниками.
Травень
7 семінар. Супервізійний семінар.
Самостійна робота учасників включає підготовку до практичних занять, опис випадку, який буде представлений на підсумковому семінарі, та аналіз книги по зазначеній тематиці.
Навчальний процес здійснюється в учбових аудиторіях. Для забезпечення навчального процесу використовуються: два піддон з мокрим та сухим піском, колекція мініатюрних фігур, фотокамера – для документування роботи.
Международное общество Кататимного переживания образов и имагинативных методов в психотерапии и психологии (МОКПО), Межрегиональная общественная организация содействия развитию символдрамы – Кататимно-имагинативной психотерапии (МОО СРС КИП), Украинская общественная организация «Институт развития символдрамы и глубинной психологи» (ИРСГП)
25 сентября и 16 октября 2016 года с 9ч. до17ч состоится учебно- практический семинар (20час) «Теория и практика групповой психотерапии в символдраме»(Перекопская,2 (остановка «Стадион»). Выдача сертификата участия. Для обучающихся в программе часы семинара входят в обязательный курс по психоанализу. Просьба к участникам семинара иметь принадлежности для рисования.
Семинар проводит Шумакова Лариса Павловна - кандидат психологических наук, сертифицированный специалист Международного общества Кататимного переживания образов и имагинативних методов в психотерапии и психологии (МОКПО), доцент Института Кататимно-имагинативной психотерапии (г. Геттинген, Германия), член УСП.
Приглашаются психологи, психотерапевты, врачи, социальные педагоги, студенты психологических, медицинских факультетов.
Семинар знакомит с теорией и практикой групповой символдрамы, открывая новые возможности использования этого высокоэффективного метода психотерапии. Дается классификация направлений и видов групповой психотерапии, особенно подробно обсуждаются особенности групповой психодинамической психоаналитически ориентированной психотерапии. Разбираются внешние рамки и внутренняя структура психоаналитически ориентированной групповой психотерапии. Разбирается развитие групповой структуры в курсе групповой психотерапии по методу символдрамы. Подробно разбираются задачи и действия психотерапевта. Прорабатываются фазы групповой психотерапии по методу символдрамы. Обсуждаются основные мотивы групповой символдрамы. Анализ механизмов эффективности групповой психотерапии.Факторы эффективности психотерапевта. Фазы развития групповой динамики. Прорабатываются методы анализа группового рисунка и проведение психотерапии по методу символдрамы в работе с парой ребенок-родитель и мужчина-женщина. Основные показания и противопоказания. В практической части семинара прорабатываются мотивы психотерапии группы и пар: «представить себя животными и пойти друг к другу в гости», «озеро», «захват заложников», кататимный поход в сказку и др.
По вопросам зачисления предварительно обращаться к куратору проекта в Херсоне Шумаковой Ларисе Павловне shumakova-lara@mail.ru Тел.+3 8(0552) 493119, м.т. +38095 4206872, +38068 0595756
Семінар-тренінг проводитимуть Тетяна Цюман, психолог, кандидат педагогічних наук, та Олена Нагула, дитячий психолог, психотерапевт, кандидат психологічних наук.
Пані Тетяна та пані Олена презентують учасникам методичний посібник «Навчіть дитину захищатися», що містить розроблені ними заняття для роботи з дітьми 4 – 6 років з питань формування навичок безпечної поведінки. Посібник схвалено Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах.
До участі запрошуються практичні психологи, соціальні педагоги дошкільних навчальних закладів та початкової школи, представники громадських організацій, що здійснюють свою діяльність у сфері попередження насильства над дітьми.
Участь у заході є безкоштовною. Умовою участі є готовність фахівця провести заняття за запропонованим посібником та надати зворотній зв'язок про результати цієї роботи.
Кількість місць для участі у заході є обмеженою. Заявку (див. доданий файл) на участь можна надіслати на електронну адресу maliyenko@ccf.kiev.ua до 19 лютого 2016 р. включно.
Деталі див. за посиланням: http://www.childfund.org.ua/announces/view/2375/ Захід проводитиметься в рамках проекту «Попередження сексуального насильства та сексуальної експлуатації дітей у Східній та Центральній Європі», що впроваджує Український фонд «Благополуччя дітей» у партнерстві з Nobody’s Children Foundation (Польща) за фінансової підтримки OAK Foundation.
Керівник проектів- Юлія Малієнко
Український фонд "Благополуччя дітей",тел./факс (044) 537-20-16, www.childfund.org.ua
У рамках діяльності Всеукраїнської асоціації педагогів «Рівний — рівному» з 03 по 08 травня 2016 року відбудеться міжнародна культурно-освітня поїздка до Республіки Словенія (програма додається).
Мета поїздки — впровадження міжнародних програм для української молоді з питань їх особистісного розвитку, творчої самореалізації, пізнання і відкритості до світу, інтеграції до європейської спільноти; сприяння міжнародному співробітництву і обміну досвідом у педагогічній сфері.
У поїздку запрошуються учні 8–11 класів загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів, студенти вищих навчальних закладів, викладачі, соціальні педагоги, психологи, керівники навчальних закладів.
У ході поїздки передбачається:
-проведення тренінгу для підлітків «Академія спілкування» (дві сесії з тренінгу — англ. мовою), спрямованого на формування навичок ефективного спілкування, розуміння себе та інших, розширення діапазону творчих здібностей;
-проведення тренінгу для педагогічних працівників «Ситуаційно-рольова гра як засіб соціального виховання підлітків»;
-зустріч в Люблянському університеті: «Основні тенденції професійної підготовки соціальних педагогів: досвід Словенії»;
-екскурсії в містах: Будапешт, Ши́офок (Угорщина), Любляна, Ко́пер, Піра́н (Словенія), Аквілея, Трієст (Італія), Філлах, Кла́генфурт (Австрія).
Вартість поїздки 290 Євро. У вартість входить: проживання в готелях, харчування згідно програми, транспортне обслуговування (автобус) за маршрутом, екскурсії згідно програми. Проїзд до місця виїзду групи (м. Ужгород) та у зворотному напрямку оплачується окремо.
Просимо поінформувати районні, міські відділи освіти, керівників загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про організацію зазначеної вище поїздки.
Необхідні документи для оформлення візи слід надсилати до 25 березня 2016 р. (найостанніший день надання!) за адресою: м. Київ, вул. Лютеранська 27/29, офіс 17 після попередньої реєстрації: 050-330-40-92, 067-909-06-61, 093-760-37-00.
Орієнтовна програма міжнародної культурно-освітньої поїздки до Словенії, Італії, Австрії, Угорщини 03.05.2016 – 08.05.2016
03.05.2016
вівторок
08:00–11:00
Виїзд з м. Чоп. Перетин Державного кордону
11:00–16:00
Переїзд до міста Ши́офок (озеро Балатон, Угорщина). Поселення в готелі
16:00–18:00
Екскурсія «Ши́офок — сонячний рай і столиця угорського літа, музична скринька країни»
18:00–19:00
Вечеря
19:00–21:00
Тренінг «Академія спілкування. Коло знайомств»
04.05.2016
середа
07:00–09:00
Сніданок
09:00–13:00
Переїзд до столиці Словенії — м. Любляна
13:00–14:00
Обід. Поселення в готелі.
14:00–16:00
Зустріч в Люблянському університеті — одному з найбільших університетів Європи: «Основні тенденції професійної підготовки соціальних педагогів: досвід Словенії»
16:00–18:00
Екскурсія «Любляна — горда і мальовнича столиця Словенії»
18:00–19:00
Вечеря
19:00–21:00
Тренінг «Академія спілкування. Ефективна взаємодія» (англ.)
05.05.2016
четвер
07:00–09:00
Сніданок. Виїзд до Австрії
09:00–18:00
Екскурсія «Філлах — мальовниче містечко з термальними джерелами, гірськими хребтами, парками-музеями і особливою життєрадісністю»
Екскурсія «Кла́генфурт — столиця Каринтії — сонячної землі Австрії, троянда на озері Вертер-Зеє». Вільний час
Екскурсія «Австрійський парк-музей Мінімундус — весь світ в мініатюрі» (за бажанням)
18:00–19:00
Вечеря
19:00–21:00
Тренінг «Академія спілкування. Світ взаємин» (англ.)
06.05.2016
п’ятниця
07:00–09:00
Сніданок. Виїзд до Адріатичного узбережжя Італії і Словенії
09:00–18:00
Екскурсія до міста Аквілея (Італія) «В країні венетів: римський форум, річковий римський порт, символи ранньохристиянських мозаїк патріаршої базиліки»
Екскурсія до міста Тріє́ст (Італія) «Неіталійська Італія, або Неповторна чарівність особливого стилю»
Екскурсія «Ко́пер — мальовниче місто стародавньої історії і центр Словенської Рив’єри»
Екскурсія до міста Піра́н (Словенія) — міста-музею на узбережжі Адріатичного моря
18:00–19:00
Вечеря
19:00–21:00
Тренінг «Академія спілкування. Мрії збуваються»
07.05.2016
субота
07:00–09:00
Сніданок
09:00–14:00
Переїзд до столиці Угорщини — м. Будапешт
14:00–15:00
Обід. Поселення в готелі
15:00–19:00
Екскурсія «Будапешт — яскрава і вишукана перлина на Дунаї»
19:00–20:00
Вечеря
20:00–22:00
Будапешт вечірній. Прогулянка містом
08.05.2016
неділя
07:00–09:00
Сніданок
09:00–11:00
Завершення програми, вручення сертифікатів. Виїзд в Україну
15:00–18:00
Перетин кордону. Приїзд в Україну (м. Чоп)
Увага! Необхідні документи для оформлення візи слід надсилати до 25 березня 2016 р. (найостанніший день надання!) за адресою: м. Київ, вул. Лютеранська 27/29, офіс 17 після попередньої реєстрації: 050-330-40-92, 067-909-06-61, 093-760-37-00.
Перелік документів, необхідних для оформлення Шенгенської візи
Для повнолітніх:
1) Оригінал закордонного паспорту громадянина України (термін дії паспорту як мінімум ще 3 місяці), як мінімум з двома чистими сторінками для візи.
2) 1 кольорова фотокартка розміром 3,5х4,5 см на білому фоні, зроблені в анфас, з виразним поглядом та так, що б площа обличчя займала 70-80% фотокартки, без головного убору та з закритими вустами, зроблена не пізніше 6 місяців тому.
3) Довідка з місця роботи про посаду та розмір заробітної плати за останні шість місяців на фірмовому бланку організації, завірена печаткою.
4) Ксерокопія першої (титульної) сторінки закордонного паспорту.
5) Ксерокопія внутрішнього паспорту громадянина України
6) Для студентів необхідна довідка з деканату, ксерокопія студентського квитка, завірена печаткою деканату та додатково — довідка з місця роботи одного з батьків про посаду та розмір заробітної плати за останні шість місяців на фірмовому бланку організації, завірена печаткою.
Для неповнолітніх:
1) Оригінал закордонного паспорту громадянина України (термін дії паспорту як мінімум ще 3 місяці) або проїзний документ дитини для виїзду за кордон, як мінімум з двома чистими сторінками для візи.
2) 1 кольорова фотокартка розміром 3,5х4,5 см на білому фоні, зроблена в анфас, з виразним поглядом та так, що б площа обличчя займала 70-80% фотокартки, без головного убору та з закритими вустами, зроблена не пізніше 6 місяців тому.
3) Копія свідоцтва про народження.
4) Ксерокопія першої (титульної) сторінки закордонного паспорту.
5) Для учнів — довідка з місця навчання, завірена печаткою.
6) Довідка з місця роботи одного з батьків про посаду та розмір заробітної плати за останні 6 місяців на фірмовому бланку організації, завірена печаткою.
7) Нотаріальна заява (дозвіл) від двох батьків на тимчасовий виїзд дитини до Республіки Словенія та інших країн Шенгенської угоди з вказаними датами: з 01 по 10 травня 2016 року. У цій же заяві один з батьків засвідчує, що: я, (П.І.Б. одного з батьків) усі фінансові витрати, пов’язані з поїздкою беру на себе. Голова правління Н. О. Лещук
Відповідно до рішення Комітету Верховної Ради України щодо рекомендацій круглого столу на тему: «Деякі аспекти реалізації державної сімейної політики в Україні» (протокол № 10 від 14 травня 2013 року) 18 лютого 2016 року о 15.00 год. відбудеться Третій всеукраїнський вебінар на тему «Чоловік і жінка: на шляху створення сім’ї». Під час вебінару всі бажаючі зможуть отримати відповіді на питання організаційного та методичного характеру щодо викладання та запровадження курсу «Сімейні цінності» у загальноосвітніх навчальних закладах, а також поділитися власним досвідом.
Ведучі вебінару:
Корецька Леся Володимирівна, начальник відділу неформальної та інформальної освіти дітей Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України, тренер та співавтор курсу «Сімейні цінності»;
Пріт Віктор Іванович, голова правління Міжнародної громадської організації «Рада сімей України», тренер та співавтор курсу «Сімейні цінності»;
Ємельяненко Сергій Анатолійович, виконавчий директор Міжнародної громадської організації «Рада сімей України», тренер та учитель курсу «Сімейні цінності».
Рекомендуємо зайти на сторінку вебінару за 1 день до його початку для реєстрації на сайті https://goo.gl/cm2vXV та отримання посилання входу до веб-кімнати.
Детальну інформацію можна отримати за моб. тел. 095-302-40-39 (Ємельяненко Сергій Анатолійович) або через електронну адресу admin@rada-ukraine.org.
Тренінг
"Асертивність-стійкість в цілях, проте гнучкість в засобах"
м. Львів, 27 лютого 2016
Мета тренінгу для вас — відчути ВПЕВНЕНІСТЬ. Наші учасники завжди цікаві , креативні та сильні особистості. Саме тому, під час проходження тренінгу вам буде весело та цікаво, ви навчитеся краще відчувати себе та свої власні потреби і бажання, позбудетесь внутрішньої напруги та зажимів, відчуєте ріст сил та енергії.
КОРОТКИЙ ЗМІСТ: формування вміння встановлювати власні рамки, комунікувати з рідними колегами , друзями , коханими не порушуючи їхніх рамок та не втрачаючи власних, вміння говорити «ні», позитивне та негативне мислення, внутрішній жест, види маніпуляцій та техніки асертивності для протидії цим маніпуляціям, а також багато нового , цікавого та корисного у програмі тренінгу.
ПРОВОДИТЬ: Лариса Дідковська, практикуючий психотерапевт, голова секції Гештальт-психотерапії УСП, сертифікований тренер ЕAP.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: Львів, вул. І.Мазепи 29 (приміщення МАУП).
Початок заняття: 27 лютого – о 10.00
Обовязковою умовою участі є попередня реєстрація.
Українська спілка психотерапевтів, Школа розвитку психотерапії
Курс "Психіатрична пропедевтика"
1 модуль, 18-21 лютого 2016 р.
Шановні колеги!
Наближається початок 1-го модулю курсу "Психіатрична пропедевтика 2016" в місті Києві. Для тих, хто планував приєднатись, є ще можливість це зробити, зареєструвавшись на сайті http://psyschool.com.ua/ в розділі Пропедевтика психічних захворювань.
Розклад на 2016 рік:
1 модуль - 18-21 лютого;
2-й модуль - 21-24 квітня;
3-й модуль 9-12 червня;
4-й модуль 8-11 вересня;
5-й модуль 4-6 листопада.
Звірте, будь-ласка, ці дати з вашими іншими заходами, щоб не було накладок.
Адреса проведення: вул. Вадима Гетьмана 1, метро Шулявська (біля Сільпо), конференц-зал Data Hub.
Початок реєстрації о 9.45. Працюємо з 10.00 до 17.30.
Зі всіма питаннями звертатись за номером 050-191-38-86, 067-416-63-57 або пишіть le@psytherapy.com.ua
Координатор Єнько Лариса
Шановні друзі! Щиро запрошуємо взяти участь у проекті "Робота з розладами харчової поведінки в Гештальт-терапії", який відбудеться 26-27 березня 2016 р. у Києві.
Тренер : Ірина Василик- психолог, психотерапевт, супервізор.
Участь в проекті підтверджується сертифікатами Української Спілки Психотерапевтів.
Проект присвячений дослідженню різноманітних аспектів порушень харчової поведінки людини, а саме:
- Гештальт-підхід у трактуванні анорексії, булімії, компульсивного переїдання та інших харчових розладів;
- терапевтичний стосунок з клієнтами із розладами харчової поведінки;
- порушення функції self;
- місце Гештальт-підходу серед теоретичних досліджень розладів харчової поведінки.
Люди, які не є психологами та психотерапевтами, теж можуть взяти участь у проекті, щоб пропрацювати такі питання:
- "заїдання" тривоги, стресу;
- вага тіла і психологічний дискомфорт;
- психологія харчування;
- сімейні сценарії харчування.
Місце проведення: Київ. Дати: 26-27 березня 2016 р.
Контакти для реєстрації: 097 376 09 04 Ольга.
Українська Спілка Психотерапевтів, Секція Центрованої на особистості терапії
Семінар «Фокусинг - самопізнання за допомогою переживань», 20-21 лютого 2016, м.Одеса
Для психологів, психотерапевтів, соціальних працівників, педагогів і всіх зацікавлених.
Є особливий вид тілесних відчуттів, який відображає наше почуття ситуації. Ці відчуття приховані, їх важко висловити словами. Якщо ж зосередитись на них, крок за кроком намагаючись прояснити і зрозуміти їх, можна викликати реальні зміни в стані людини, і тим самим змінити якість її життя.
Юджин Джендлін (американський психотерапевт, психолог і філософ), досліджуючи ефективність та успішність психотерапії, створив метод під назвою фокусинг. Здатність фокусуватись - вроджена для кожної людини. Однак у більшості вона не розвинена в результаті втрати довіри до своїх почуттів. Завдання фокусингу - відновити цю довіру, навчитися прислухатися до власних переживань, сприяти розвитку особистості.
Програма семінару.
Теорія:
1. Юджин Джендлін і метод фокусингу.
2. Імпліцитні і еспліцитні переживання. Felt sense.
3. Шість кроків фокусингу.
4. Застосування фокусингу. Можливості та обмеження.
Практика:
1. Знайомство з власним внутрішнім простором.
2. Вирішення проблем за допомогою фокусинга. Пошук ресурсів.
3. Партнерський фокусинг (робота в парах).
4. Фокусинг з малюнковими методиками.
Ведучі семінару:
Марія Гоянюк (Львів) - психолог, психотерапевт, навчальний терапевт і супервізор Української Спілки Психотерапевтів в напрямку клієнт-центрована терапія, сертифікований член Європейської асоціації психотерапії.
Марина Романко (Львів) - психолог, психотерапевт, навчальний терапевт і супервізор Української Спілки Психотерапевтів в напрямку клієнт-центрована терапія, сертифікований член Європейської асоціації психотерапії.
Група - до 17 осіб
8 сесій / 16 годин.
Семінар сертифікується УСП (години теорії, практики).
Реєстрація участі і передоплата (50%) - до 10 лютого
тел. 0938797579 Вікторія
ЛЬВІВСЬКИЙ ПСИХОАНАЛІТИЧНИЙ ІНСТИТУТ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я
СЕМІНАР «ПСИХОАНАЛІТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ: КОНТРПЕРЕНЕСЕННЯ, ІНТЕРВЕНЦІЇ, СНИ»
2-3 травня 2016 р., Львів
Prof. Dr. Dr. Horst Kächele
професор, доктор медицини, декан відділення психотерапії Ульмського університету (з 1990), директор Штутгартського центру психотерапевтичних досліджень, запрошений професор психоаналізу Лондонського університету, член комітету з психоаналітичних досліджень Міжнародної психоаналітичної асоціації.
Prof. Heinrich Deserno
лікар, фахівець терапевтичної медицини та психотерапії, психоаналітик, навчаючий аналітик Міжнародноїпсихоаналітичної асоціації, професор Міжнародного психоаналітичного інституту в Берліні
2 травня 2016р.
Prof. Dr. Dr. Horst Kächele
9.30 – 11.00 - лекція «Сучасні підходи до дослідження контрперенесення»
11.30 – 13.00 – лекція «Особливості контрперенесення в роботі з різними типами клієнтів: психотичних, пограничних, психосоматичних, невротичних»
13.00 – 15.00 – перерва на обід
15.00 – 16.30 – лекція «Особливості контрперенесення в роботі з різними типами клієнтів: психотичних, пограничних, психосоматичних, невротичних»
17.00 – 18.30 – супервізія
3 травня 2016р.
Prof. Heinrich Deserno
09.30 – 11.00 Лекція «Вступ до теорії психічної структури та її розладів: репрезентація, формування символів, менталізація».
11.30 – 13.00 – лекція «Особливості психоаналітичних інтервенцій в роботі з різними типами клієнтів: психотичних, пограничних, психосоматичних, невротичних»
13.00 – 15.00 – перерва на обід
15.00 - 16.30 – Лекція "Сучасні підходи до інтерпретації сновидінь, особливості сновидінь у різних типів клієнтів"
17.00 - 18.30 – супервізія
Для ранніх зголошень - пільгові умови участі!
Адреса проведення: м. Львів, вул. О. Басараб, 2
Оргкомітет:
Львів:
Юлія Мединська 050 86 87 717, yukia@ukr.net
Гулич Ірина 067 901 8757, iryna_gulych@ukr.net
Київ:
Данилевський Іван 063 245 61 23, danylevskyi@psyinstitute.com.ua