Статистика |
|
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | |
|
Всього матеріалів в каталозі: 10 Показано матеріалів: 1-10
Психологи наголошують, що маленьким дітям важко відрізнити зображення по телевізору від реальної загрози: найбільш травматичними вважаються кадри втрати цілісності тіла та безпосередніх зіткнень. Аби вберегти дитину, варто створити відчуття безпеки й захищеності в родині та не боятися розмов про війну.
|
Социальная жизнь людей отливается в великое множество самых разнообразных форм. Некоторые из них обыденны и привычны. Другие серьезно отличаются оттого, что принято считать повседневной нормой. Существуют формы поведения сугубо индивидуализированные, целиком или в значительной степени зависящие от воли, желаний или нужд личности. Но есть и такие, в которых проявления воли, желаний и нужд отдельного человека оказываются серьезно ограниченными прямым или опосредованным влиянием других людей. |
Що таке неконтрольований стрес? Що таке неконтрольований, ми позначимо дещо пізніше, а ось що таке стрес взагалі? Не претендуючи на академічну ретельність, стрес... |
Діти, які зловживають цифровими медіа, мають недостатньо соціальних навичок, аби читати емоції людей. Про це свідчать результати психологічного дослідження, проведеного в Каліфорнійському університеті, повідомляє techtimes.com.
|
Особливим різновидом великих соціальних груп є короткочасні об'єднання багатьох осіб, часто з різними інтересами, які збираються разом і демонструють спільні дії. У таких тимчасових об'єднаннях часто опиняються представники інших великих організованих груп: класів, націй, професій, вікових категорій тощо. Вони можуть бути кимось організованими, але здебільшого виникають стихійно. Такі групи не завжди чітко усвідомлюють свою мету і нерідко діють дуже активно. У них легко приживаються і поширюються різні масові явища: чутки, паніка та ін. Традиційно великими стихійними групами вважають масу, публіку, аудиторію, натовп. |
Компьютерная зависимость не менее опасна, чем наркотическая зависимость, так как приводит к значительному нарушению адаптации в обществе (неспособность работать, неспособность создать семью или просто обслуживать самого себя).
Обязательным условием успешного лечения компьютерной зависимости является осознание проблемы и желание лечиться со стороны человека, страдающего компьютерной зависимостью.
В тоже время компьютерную зависимость чаще всего осознают окружающие субъекта друзья, родственники, знакомые, но отнюдь не он сам, что очень схоже с любым другими видами зависимости (алкоголь, наркотики).
Поэтому необходимо мотивирование человека, страдающего от компьютерной зависимости на лечение. Часто решение проблемы начинается с консультации родственников и близких по вопросам, как помочь человеку, страдающему компьютерной зависимостью обратиться за лечением к врачу. Совместно со специалистом вырабатывается тактика поведения с человеком, страдающим компьютерной зависимостью, обсуждается, как построить разговор о необходимости обращения к специалисту. |
Деякі фахівці у галузі психосоматики пішли далі від традиційної класифікації хвороб організму та відповідних їм психічних стнів... |
На сайті http://oxtrud.narod.ru створено цікавий ресурс - Сторінка психологічного розвантаження. З даним ресурсом коротко ви можете ознайомитись у нас, а для детального ознайомлення перейдіть на це посилання http://oxtrud.narod.ru/psiho_in.htm.
|
Прийнято вважати, що навіть самих сором'язливих людей інтернет спонукає більше відкриватися іншим і спілкуватися вільніше. Однак дослідження канадських психологів показало, що звичка до віртуального спілкування не тільки дає приємне відчуття захищеності, але може загострити і боязнь справжніх контактів з людьми у звичайній, реальному житті. Наприклад, у тих, кому знайомі симптоми соціальної тривожності (страх з'явитися на публіці, зустрічатися з іншими людьми ...), стан депресії виникає частіше саме тоді, коли вони проводять багато часу в соціальних мережах. Втім, вчені нікому з нас не радять проводити там цілу добу.
Сerveau & Psycho, 2012, № 52. |
Оккупациональная терапия: современные методы и принципы |
|
|
|