Бесіда
з учнем «групи ризику»
1.
Ким ти хочеш стати
після закінчення школи?
2.
Які навчальні предмети
ти любиш більше за інші?
3.
Що читаєш?
4.
Твої товариші. Що ти
про них думаєш?
5.
Чи задоволений ти своїм
навчанням і поведінкою в класі, в школі?
6.
Твоя суспільна робота і
її результати.
7.
Твоє улюблене заняття в
школі і вдома.
8.
Що ти вважаєш
найцікавішим і важливішим в житті?
9.
Як ти ставишся до своїх
батьків і чому?
10.
Твоє ставлення до
старших.
11.
Чи пам'ятаєш ти
найприємнішу подію в житті?
12.
Чи пам'ятаєш ти
найбільш неприємну подію свого життя?
13.
Чи кривдив тебе
хто-небудь?
14.
А ти чи кривдив
кого-небудь?
Бесіди
з батьками
1.
Чи задоволені ви
навчанням і поведінкою своєї дитини?
2.
Що вас турбує в її
поведінці і навчанні? Як ви їй допомагаєте?
3.
Режим дня і його
дотримання.
4.
Що він робить по дому,
чи допомагає домашнім, у чому?
5.
Ваші поради своїй
дитині щодо вибору майбутньої професії
Бесіда
з класним керівником
1.
У чому полягає
трудність у вихованні школяра?
2.
Дисципліна школяра дома
і в школі. Успішність.
3.
Які конкретні факти
говорять про його «трудність»?
4.
Які заходи
застосовувалися до цього школяра для його виправлення і які їх результати? |