| Статистика |
 |
 |
Онлайн всього: 16 Гостей: 16 Користувачів: 0 |  |
|
У розділі матеріалів: 63 Показано матеріалів: 11-20
Методична розробка практичного психолога, дефектолога Константинової Л.М.
|
|
Проект психологічного супроводу інклюзивного навчання
|
Влияние позиции (положения головы) детей в период учебных занятий на психические функции (память, внимание, психо-эмоциональное состояние)
|
ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У СКЛАДІ МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМАНДИ
|
Інклюзивна освіта та завдання діяльності психологічної служби
|
ПСИХОЛОГІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
|
|
Інтегрована модель організації діяльності: міська психолого-медико-педагогічна консультація і психологічна служба системи освіти м. Дніпродзержинська
|
ФОРМИ ІНТЕГРАЦІЇ У СУСПІЛЬСТВО ДІТЕЙ З ПОМІРНОЮ РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ
|
|
Організація роботи психолого-медико-педагогічного консиліуму в рамках мультидисциплінарного підходу
|
|
Андрусишина Лариса Євгенівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України.
|
|
|
|