Неділя, 29.12.2024, 08:13
                      Психологічна служба системи освіти Херсонської області
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [114]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 84
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

« 1 2 ... 17 18 19 20 21 22 23 »
    На прохання працівників психологічних служб  Житомирської, Тернопільської, Донецької, Миколаївської та ін. областей відбувся перевипуск (останній) асоціативних карток "Креатив 1" (500 шт) і "Креатив 2" (500 шт). Картки вже отримані з друкарні, тому ті хто встигне замовити отримає їх у найближчий час. Ціна збережена не дивлячись на подорожчання паперу. - 45 грн за 1 шт.
    Крім того, до вашої уваги пропонується майстер-клас з використання карток "Креатив". Такі майстер-класи у минулому році відбулися в Одеській, Донецькій, Полтавській областях та презентаційний семінар у Тернополі. Відгуки організаторів і учасників - позитивні . Заходи можуть організовуватися як на рівні окремого регіону (міста) так і на рівні області (окрема інформація на "Дошці оголошень"). Можливо проведення двох майстер-класів в 1 день (якщо буде багато бажаючих).
   Замовлення на картки і проведення майтер-класів просимо надсилати до 11.09.13 на ел. адресу kherson21@ukr.net із вказівкою району, прізвища І.П., закладу та мобільного номера телефону.
Категорія: Новини | Переглядів: 1823 | Додав: Ripo | Дата: 03.09.2013 | Коментарі (0)

  На сайті Міністерства і науки України створено новий розділ "Психологічна служба", де вже функціонує рубрика "На допомогу практичному психологу". Для зручності користування посилання на сторінку рубрики ми розміщуємо на нашому сайті в рубриці "Друзі сайту"- "МОН-психологічна служба".
Категорія: Новини | Переглядів: 666 | Додав: Ripo | Дата: 27.08.2013 | Коментарі (0)

Для ознайомлення практичним психологам і соціальним педагогам

Лист МОНу від 08.07.13 № 1/9-480 рекомендує та окреслює основні орієнтири у виховній роботі наступне:

1. Ключовим нормативним документом у сфері освітньої політики щодо виховання є наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів    1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

Орієнтири виховання розроблені для практичного використання заступниками директора з виховної роботи, педагогами-організаторами, класними керівниками, вихователями у своїй практичний діяльності. Так у цьому документі подано перелік виховних заходів для проведення у школі, а також перелік можливих виїзних  заходів залежно від регіону України, зокрема:

тематичні екологічні екскурсії;

експедиції;

маршрути «вихідного дня»;

виїзні форми навчання у школах та позашкільних навчальних закладах;

комплексні навчально-тематичні екскурсії.

Крім того, в Орієнтирах  виховання подано перелік сайтів, рекомендованих для  використання, та календар державних, народних, професійних і неофіційних  свят.

Відповідно до орієнтирів  виховання  у сучасній школі виховання учнів здійснюється у контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави.

Метою Орієнтирів   виховання є створення цілісної моделі виховної системи у загальноосвітньому навчальному  закладі на  основі громадянських та загальнолюдських цінностей.

2. Особливої уваги потребують питання  превентивного виховання.

Превентивне виховання забезпечується на законодавчому рівні Законом України від 26.04.2001 № 2402-ІІІ «Про охорону дитинства»; Законом України від 21.06.2001 № 2558-ІІІ «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю»; постановою Кабінету Міністрів України від 03.09.2009 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми зменшення шкідливого впливу тютюну на здоров’я населення на період до 2012 року», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 № 2140   «Про затвердження плану заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки», постановою Кабінету Міністрів України   від 21.03.2012 № 350 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1209 «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року».

Плануючи роботу із означеного напрямку необхідно взяти до уваги, що упродовж минулого року неповнолітніми або за їх участю скоєно 14 238 злочинів. Стосовно дітей учинено 9677 злочинів, у тому числі 2885 - тяжких та особливо тяжких злочинів. Від протиправних діянь потерпіло 10 590 дітей, у тому числі 2961 малолітня дитина (до 14 років).
Особливістю криміногенної ситуації в підлітковому середовищі є зміна її структури в бік зростання корисливих злочинів. Найпоширенішими злочинами залишаються крадіжки, тобто майнові злочини, які складають майже 66 % усіх злочинів, скоєних підлітками. Значною мірою на стан оперативної ситуації впливає незайнятість населення та трудова міграція.
На кінець минулого року у підрозділах кримінальної міліції у справах дітей органів внутрішніх справ України перебувало 14 тис. 213 дітей.

 Із них:

1 тис.  жіночої статі;

1 тис. 777 дітей віком до 11 років;

1 тис. 557 дітей віком від 11 до 14 років;

5 тис. 665 дітей віком від 14 до 16 років;

6 тис. 814 дітей віком від 16 до 18 років.

Непокоїть той факт, що на  обліку перебувають дівчата - 860 осіб.

Найбільша кількість дітей які перебувають на обліку це учні загальноосвітніх навчальних закладів -  7 тис. 915 осіб, 3 тис. 116 осіб становлять учні професійно-технічних навчальних закладів; 152- студенти, курсанти вищих навчальних закладів.

Залишається складним питання обліку дітей, які вживають наркотичні засоби та алкогольні напої.

У минулому році поставлено на облік 1 тис. 830 дітей, схильних до вживання алкогольних напоїв, із них з діагнозом «алкоголізм» -26 осіб.

Поставлено на облік 887 дітей,  схильних до вживання наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів з них з діагнозом «наркоманія» -62 особи.

До адміністративної відповідальності притягнуто 2006 неповнолітніх за вчинення дрібного хуліганства (ст. 173 КУпАП), 7796 - за розпивання спиртних напоїв у громадських місцях і появу в громадських місцях у стані сп'яніння (ст. 178 КУпАП), 3998 - за доведення дорослими особами неповнолітніх до стану сп'яніння (ст. 180 КУпАП).

Основними причинами вчинення неповнолітніми протиправних дій є недостатній життєвий досвід, схильність до наслідування дорослих, не завжди позитивний вплив на дітей оточуючого середовища, намагання звільнитися від опіки з боку батьків, віра в безкарність, недостатній рівень самокритичного ставлення до власних вчинків, хибна оцінка складних життєвих ситуацій, вживання спиртних напоїв чи наркотичних речовин, безконтрольність з боку вихователів та недостатній рівень профілактичної роботи з неповнолітніми тощо.

Беручи  до уваги зазначене  вище та наказ Міністерства   від 03.08.2012  № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року», пріоритетними в роботі навчальних закладів із означеної проблеми залишаються:

упровадження просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних діянь, проведення тижнів правових знань;

використання інтерактивних педагогічних технологій, зокрема ділові та рольові ігри, моделювання життєвих ситуацій, суспільних процесів та процедур, дискусії, робота в малих групах на уроках правознавства та в позакласній діяльності;

впровадження шкільного самоврядування в начально-виховний процес;

ужиття заходів, спрямованих на підвищення моральності в суспільстві, правової культури громадян, утвердження здорового способу життя;

запобігання проявам екстремізму, расової та релігійної нетерпимості;

впровадження нових педагогічних комунікацій між усіма учасниками навчально-виховного процессу;

перетворення навчальних закладів на зразок демократичного правового простору та позитивного мікроклімату тощо.

Одним із дієвих способів встановлення безпечного, комфортного середовища у навчальному закладі, вирішення учнівських конфліктів є впровадження програм примирення серед однолітків, які  навчають учнів засвоїти навички вирішення конфліктів ненасильницьким шляхом за допомогою медіаторів (посередників) шляхом створення у навчальних закладах шкільних служб порозуміння. Діяльність цих служб дозволяє формувати у школярів навички співпраці, будувати ефективну систему вирішення конфліктних ситуацій у закладі, забезпечувати психологічно здорове середовище в учнівському колективі.

Інформація про ці форми роботи, досвід та методичні матеріали розміщена на офіційному сайті МОНмолодьспорту (www.mon.gov.ua, сторінка "Позашкільна освіта, виховна робота та захист прав дитини”).

З метою профілактики та усунення явищ дискримінації і насильства ... Читати далі »

Категорія: Новини | Переглядів: 636 | Додав: Ripo | Дата: 27.08.2013 | Коментарі (0)

      Відповідно до рішення Комітету Верховної Ради України щодо рекомендацій круглого столу на тему "Деякі аспекти реалізації державної сімейної політики в Україні" (протокол №10 від 14 травня 2013 р.) на базі Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти пройшо п'ятиденний Всеукраїнський семінар-практикум "Сімейні цінності".
     Мета семінару-практикуму - сприяння продуктивності і якості роботи класних керівників, психологів, соціальних педагогів, вчителів для організації сімейного виховання у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах; створення духовно-моральної основи, що базується на усвідомленні, прагненні людини проживати радісне та щасливе життя, ефективно розвиватися у парі й у сім'ї, взаємодіючи при цьому з дітьми, батьками, родом; знайомство з мотивами і принципами створення сім'ї, побудованими на природній системі цінностей людини, які дозволять ще у дошлюбний період закласти надійний фундамент сім'ї.
          Організаторами семінару виступив Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та Всеукраїнська громадська організація "Рада Сімей України". Від херсонської академії неперервної освіти в роботі семінару взяв участь методист академії Мартиненко А.Л.
Категорія: Новини | Переглядів: 640 | Додав: Ripo | Дата: 27.08.2013 | Коментарі (0)

     14 травня в м. Києві відбулася І Міжнародна конференція  

«Психолого-педагогічні аспекти пренатальної педагогіки» за участю провідних фахівців у галузі пренатальної психології, медицини, представників громадських організацій та ЗМІ. Від Херсонської області участь у конференції взяла Завідувач науково-методичної лабораторії практичної психології та соціальної роботи Херсонської академії неперервної освіти Ворона О.І. 

      Питання, що обговорювались на конференції, стосувалися важливості пренатольної освіти на різних етапах розвитку людини, психолого-педагогічних аспектів роботи з майбутніми батьками, українських народних традицій пренатальної педагогіки та ін. Як було зазначено, пренатальна педагогіка в Україні набуває нового значення в наш час і потребує широкого вивчення і подальшого впровадження в освіту.

Категорія: Новини | Переглядів: 633 | Додав: Ripo | Дата: 15.05.2013 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz